دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 33006 |
ارسال توسط :
29 بازدید
ارسال به دوستان
پ

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت: ای کاش همانطور که به این سرعت پیگیر اخبار و صحبت‌های مطرح شده درباره خودتان هستید یک درصد هم پیگیر کارهای باشگاه و تیم بزرگ استقلال بودید تا اوضاع به این روز نمی‌افتد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرورزشی آیا در مورد بحث بلیت مسابقات که افضلی دریافتش از باشگاه را از بیخ و بن انکار کرده، اطلاعی دارد یا نه توضیح داد: «بله! ایشان خودشان در جلسات حضور نداشتند اما همیشه سفارشات‌شان برای دریافت بلیت جهت دوستان و رفقا به باشگاه می‌رسید. ما آن زمان همواره امیدوار بودیم اینقدر که جناب افضلی پیگیر گرفتن بلیت برای بازی‌هاست کمی هم به فکر حل اختلافات و مشکلات موجود در باشگاه باشد».

منبع : خبرورزشی

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 33006 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!