پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 31198 |
ارسال توسط :
37 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مربی و مدیر فنی اسبق استقلال قاطعانه می‌گوید اگر این تیم در فصل جاری قهرمان نشود به خاطر کم کاری خودی‌ها بوده است.

شرایط استقلال مطلوب است. این تیم سال را با صدرنشینی تمام کرد و حالا اختیار برای قهرمانی در اختیار خودش است اما گروهی از هواداران نگران هستند که اتفاقات سال گذشته تکرار نشود چون استقلال فروردین پارسال هم شرایط بسیار خوبی در جدول داشت اما ناگهان در فروردین و اردیبهشت همه چیز عوض شد.
ببینید، با تمام وجود امیدوارم شرایط استقلال مثل پارسال نشده و اتفاقات بهار سال گذشته تکرار نشود. حالا خوشبختانه فضا یک مقدار آرام هم شده اما به نظر می‌رسد این داستان کنایه زدن در استقلال دیگر تبدیل به عادت شده است! ما هر چقدر که آرامش بیشتری برای تیم ایجاد کنیم شانس قهرمانی استقلال را افزایش داده‌ایم. به نظرم حالا بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر است و اگر متأسفانه چنین اتفاقی رخ ندهد، در واقع کم کاری از طرف خودمان است. از طرف بازیکنان، هواداران، مربیان پیشکسوتان، مدیران و… البته همانطور که گفتم امیدوارم تحت هیچ شرایطی چنین اتفاقی رخ ندهد.

منبع : خبرورزشی

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 31198 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!