دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 20429 |
ارسال توسط :
55 بازدید
ارسال به دوستان
پ

دو باشگاه پیکان و نساجی اختلافات پیش آمده را کنار گذاشتند و با توافق مالی کارشان به دادگاه نکشید.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از موارد خبرساز در نقل و انتقالات زمستانی، ترک تمرینات پیکان توسط منصور باقری هافبک خودروسازان و حضور او در نساجی مازندران بود. در این خصوص باقری مدعی بود بندی در قراردادش وجود دارد که با پرداخت مبلغی می‌تواند یک‌طرفه فسخ کند و جدا شود.

از این رو وقتی باقری در تمرینات نساجی حضور یافت و رسما قراردادش را با قرمزپوشان شمالی امضا کرد، پیکانی‌ها مدعی شدند. خودروسازان در این خصوص اعلام کردند که از نظر حقوقی این مسئله را پیگیری خواهند کرد تا بتوانند برای احقاق حقوق خود به نتیجه برسند.

در چنین شرایطی اما طی روزهای گذشته مسئولان باشگاه نساجی و منصور باقری رایزنی‌هایی با مدیران پیکان داشتند و تلاش کردند تا این موضوع را بدون پیگیری حقوقی رفع کنند. در نهایت توافقاتی صورت گرفت.

باشگاه پیکان با دریافت مبلغی در حدود ۳.۵ میلیارد تومان رضایت داد که شکایتی از باقری و نساجی نداشته باشد و باشگاه شمالی نیز بتواند در نیم فصل دوم از این هافبک ۲۴ ساله استفاده کند.

به این ترتیب اختلاف دو باشگاه پیکان و نساجی و همچنین باشگاه پیکان با منصور باقری با پول برطرف شده و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20429 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!