دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 19876 |
ارسال توسط :
81 بازدید
ارسال به دوستان
پ

همه فکر و ذکر اندریک تیم المپیک برزیل و سپس پالمیراس است و فعلا به رئال فکر نمی کند.

به گزارش “ورزش سه”، اندریک از جولای و زمانی که ۱۸ ساله شود، به رئال مادرید ملحق خواهد شد. رئال برای خرید او ۳۰ میلیون یورو در سال گذشته هزینه کرد و منتظر است تا او به سن قانونی برسد.

او فصلی فوق‌العاده با پالمیراس داشت و یا زدن یازده گل کمک کرد این تیم قهرمان لیگ برزیل شود. اندریک اکنون در تیم المپیک برزیل حضور دارد و در صورت تساوی برابر آرژانتین می تواند به المپیک راه یابد..او اخیر دو بازی ملی نیز برای بزرگسالان برزیل انجام داد.

1970559

وقتی از اندریک در مورد بازی در رئال پرسیدند، او جواب داد: «من به رئال مادرید فکر نمی کنم. البته که بازی‌های رئال را تماشا می‌کنم و مقلا گل‌های تیم مقابل بارسلونا را در فینال سوپرجام اسپانیا دیدم، اما واقعاً فقط به تیم المپیک و سپس پالمیراس فکر می کنم و اینکه در ماه های باقیمانده بیشتر برای پالمیراس گل بزنم. فکرم در رئال و لالیگا نیست و همه چیز را به دست خدا می سپارم. می دانم رئال تیمی پر از ستاره است. فکر می کنم داستان من و رئال بسیار عالی خواهد شد.»

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 19876 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!