دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18708 |
ارسال توسط :
63 بازدید
ارسال به دوستان
پ

در ایتالیا خبر داده‌اند که یوونتوس قصد دارد تیاگو موتا را جانشین مکس آلگری در فصل آینده کند.

به گزارش “ورزش سه”، طبق گزارش رسانه ایتالیایی کوریره دلا سرا، یوونتوس با موتا تماس گرفته تا برای حضور او به عنوان جانشین مکس آلگری برای فصل آینده مذاکره کند.

موتا در دستور کار بارسا به عنوان جانشین احتمالی ژاوی نیز قرار دارد و به نظر می‌رسد جدایی او از بولونیا در تابستان پیش رو قطعی باشد.

1979879

این ادعا در حالی مطرح شده است که آلگری هنوز تصمیمی برای ادامه حضور یا قطع همکاری با یووه نگرفته است. 

موتا در بولونیا عالی نتیجه گرفته و بسیاری از تیم‌های بزرگ خواهان او هستند. آلگری نیز در فصل جاری توانسته یوونتوس را یک بار دیگر مدعی قهرمانی کند و قطعا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد تا بعد از یک سال دوری، بیانکونری به رقابت‌های اروپایی برگردد. 

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18708 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!