دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18382 |
ارسال توسط :
65 بازدید
ارسال به دوستان
پ

کریم بنزما و مارسلو گایاردو امروز باهم دیدار خواهند کرد تا اختلافات موجود را حل و فصل کنند.

به گزارش “ورزش سه”، کریم بنزما و مارسلو گایاردو امروز برای اولین بار بعد از اتفاقات جنجالی هفته های گذشته یکدیگر را خواهند دید. ستاره فرانسوی تقریباً یک ماه است که از تیم دور بوده و پس از عدم حضور به موقع برای از سرگیری تمرینات پس از تعطیلات زمستانی انفرادی کار کرده است.

1972693

به گفته منابع سعودی، این بازیکن قرار است امروز دوشنبه در تمرین الاتحاد حاضر شود. اولین تمرین پس از بازی جام حذفی که دیروز  مقابل الفیصلی برگزار شد و اتحاد برد پرگلی نیز کسب کرد.  تیم دوشنبه گذشته از دبی به جده برگشت و سپس تمرین سه شنبه و چهارشنبه تمرین تعطیل بود. اتحاد پنجشنبه و جمعه و شنبه بدون حضور کریم خود را برای بازی برابر الفیصلی آماده کرد.

مارسلو گایاردو آرژانتینی که بنزما را به دلیل نیامدن به تمرینات از اردوی دبی کنار گذاشت، باید اختلافات با این بازیکن را حل کند. کریم پس از گمانه زنی های بسیار تصمیم گرفت در الاتحاد بماند ولی تا زمانی که مشکلاتش با گایاردو را حل نکند، شرایط تمرین با تیم را نخواهد داشت.

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18382 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!