دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18163 |
ارسال توسط :
72 بازدید
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم ملی ایران به شاگردان خود تاکید کرد باید تمرکزشان را روی بازی نیمه نهایی بگذارند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز گذشته مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن را با برتری دو بر یک پشت سر گذاشت که در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود، اما در نیمه مربیان نمایش متفاوتی ارائه داد و توانست به برتری دست پیدا کند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران در پایان این بازیکن ضمن قدردانی از شاگردانش، در رختکن خطاب به بازیکنان گفت: از شما یک خواهش دارم؛ به عنوان برادر یک خواهش بزرگ دارم. امروز این برد را تمام کنید. خدایی ناکرده نباید در باد این بازی باشید.

1986921

او تاکید کرد: آقایانِ بازیکنان گوش کنید، برادرانه گوش کنید. یک بازی (ژاپن) است که باید ۱۰ سال کِیف کنید که همین بازی بود ولی باید بعدش امتداد داشته باشد. اگر خدایی ناکرده بخواهیم در باد این بازی بخوابیم، دو بازی آینده را از دست می دهیم.

با این دستور سرمربی تیم ملی، ظهر امروز تمرین تیم ملی ایران در کمپ الریان برگزار شد که بازیکنان مثل تمرینات گذشته به دو گروه تقسیم شدند و بازیکنان حاضر در بازی دیروز به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر ملی پوشان با حضور در زمین چمن برای دیدار برابر قطر تمرین کردند و آماده شدند.

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18163 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!