دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17567 |
ارسال توسط :
63 بازدید
ارسال به دوستان
پ

ریتسو دوان، ستاره تیم ملی ژاپن و باشگاه فرایبورگ، در مصاحبه‌ای در مورد خط خوردن جونیا ایتو از لیست تیم ملی صحبت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، دوان بر همبستگی بازیکنان ژاپن به‌عنوان یک تیم تاکید و عنوان کرد که آنها فقط روی بازی فردا برابر ایران تمرکز کرده‌اند. او پس از جدایی دوان از تیم ملی ژاپن پس از تمرین در مصاحبه با خبرنگاران گفت:«صحبت‌های زیادی از جمله نظر کارشناسان وجود دارد. راستش خیلی زود است که ما بازیکنان نظر دهیم و آنچه را که می‌خواهیم بگوییم.

من فکر می‌کنم که در سطحی نیستیم که بخواهیم در مورد این مسئله صحبت کنیم. ما متخصص و کارشناس و یا چیز دیگری نیستیم. مطمئنم که همه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما همه می‌دانیم که نیازی به گفتن آنها نیست.»

پس از حواشی به وجود آمده برای ایتو، ابتدا قرار بر این شد که او از تیم جدا شود، سپس به دلیل اصرار و تمایل بازیکن اعلام شد که تصمیم خط خوردن او به تعویق خواهد افتاد اما درنهایت امروز مشخص شد که ایتو از ژاپن جدا می‌شود.

دوان در ادامه در مورد او گفت:«این دیگر مسئله آسانی نیست. با وجود اینکه داخل تیم همه ما نظرات خود را بیان کردیم اما فکر نمی‌کردیم که نظرات همه بازیکنان پذیرفته شود. ما حرف‌هایمان را داخل تیم زدیم اما اگر تصمیم گرفته شده باشد، نمی‌توان کمکی کرد.

همانطور که گفتم، بحث کلی مربوط به افراد دیگر است و من نمی‌توانم نظر کارشناسی بدهم. همه موضوع را می‌بینند و فکر می‌کنند حتما باید درباره آن نظر بدهند.»

دوان که در پست ایتو بازی می‌کنند و برای قرار گرفتن در ترکیب با او رقابت کرده است درباره این موضوع افزود:«در چنین شرایطی پست بازیکن مهم نیست. من اصلا به آن فکر نمی‌کردم. به‌عنوان یک رقیب نه، به‌عنوان یک هم‌تیمی به این مسئله نگاه می‌کردم.»

او در ادامه درباره تمرکز بر روی بازی فردا گفت:«در حال حاضر یک روز قبل از بازی است و به‌نظر من همه باید این موضوع را به دلیل بازی فردای تیم فراموش کنند. همه باید برای پیروزی مقابل ایران متحد شویم.

مطمئنم که هواداران نظرات‌شان را درباره حواشی اعلام کرده‌اند، اما نظر ما این است که تسلیم این حواشی نمی‌شویم. ما تیمی نیستیم که حواس‌مان به این مسائل پرت شود.»

ستاره ژاپن در آخر به هواداران و دنبال‌کنندگان تیم ملی ژاپن قول پیروزی در بازی فردا را داد.

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17567 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!