سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16963 |
ارسال توسط :
49 بازدید
ارسال به دوستان
پ

تیم فوتبال ژاپن موفق شد روی اشتباه خط دفاعی بحرین در دقایق ابتدایی نیمه دوم گل دوم را هم به ثمر برساند.

به گزارش “ورزش سه”، پیش از اینکه تمام نگاه‌ها به بازی ایران و سوریه به عنوان آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا دوخته شود، بحرین و ژاپن در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم می‌روند. موریاسو تیمش را با ترکیبی هجومی به میدان فرستاده و آنها به دنبال رسیدن به گل از همان دقایق ابتدایی هستند. البته از طرفی هم حواس‌شان جمع خواهد بود تا مانند بازی عراق روی توپ‌های ارسالی از جناحین مقابل یک تیم قیزیکی دیگر غافلگیر نشوند.

1985302

گزارش لحظه به لحظه “ورزش سه” از دیدار تیم‌های ملی عراق و بحرین را در همین صفحه دنبال کنید:


تقویم جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ – مرحله یک هشتم نهایی – چهارشنبه: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ؛ ساعت ۱۹:۳۰
پاس گل ورزشگاه: الثمامه – دوحه
سوت داور: احمد العلی (کویت)


ژاپن ترکیب تیم ملی ژاپن 
سوزوکی، مایکوما، ایتاکورا، تومیاسو، ناکایاما، اندو، کوبو، هاتاته، ریتسو دوان، ناکامورا، اوئدا.
سرمربی: هاجیمه موریاسو

1985286

بحرین ترکیب تیم ملی بحرین 
ابراهیم لطف الله، محمد عادل، مهدی باقر، والد الحیام، هزا علی، کمیل الاسود، محمد الحردان، جاسم الشایخ، محمد محرون، علی مدن و عبدالله یوسف.
سرمربی: خوآن آنتونیو پیتزی

1985290

توپ گلشرح گل:

گل اول ژاپن (١-٠):  در دقیقه ٣١ شوت سهمگین مایکوما از پشت محوطه جریمه به تیرک عمودی دروازه لطف‌الله برخورد کرد و در برگشت دوآن که از تله آفساید گریخته بود توپ را تصاحب کرد و با یک بغل پای چپ ساده در موقعیت تک به تک و در حالی که گلر بحرین هنوز از جا بلند نشده بود، دروازه بحرین را باز کرد.

1985301
ویدئو: ۳۲۳۳۷۴

گل دوم ژاپن (۲-۰): در دقیقه ۴۸ اشتباه هزا علی مدافع میانی تیم فوتبال بحرین و پاس رو به عقب او در فشار مهاجمین ژاپن به کوبو رسید و او هم با یک ضربه پای چپ به زاویه مخالف دروازه لطف‌الله را برای دومین بار باز کرد. این گل در ابتدا از سوی داور کویتی مردود اعلام شد ولی پس از مرور صحنه آهسته داور گل را صحیح اعلام کرد و در واقع تشخیص داد که پاس مدافع بحرین تحت فشار به کوبا نرسیده است.

1985316
ویدئو: ۳۲۳۳۷۸

گل اول بحرین (۱-۲): در دقیقه ۶۳ بحرین که پس از گل دوم برای جبران نتیجه پیش کشیده بود موفق شد روی ارسال یک کرنر و ضربه سر مهاجم خود که در ادامه با اشتباه سوزوکی و اوئدا همراه شد به گل اول دست پیدا کند و با امیدواری بازی را دنبال کند.


کرنومتر لحظات حساس:

دقیقه ١٠: ضربه سر پر قدرت اوئدا با واکنش بسیار خوب لطف الله سنگربان بحرین به کرنر فرستاده شد.
دقیقه ١٢: علی مدن در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه او توسط سوزوکی مهار شد و در ادامه کمک داور آفساید اعلام کرد.
دقیقه ٢٩: شوت علی مدن از پشت محوطه جریمه با شیرجه سوزوکی در اختیار سنگربان ژاپن قرار گرفت. 
 
دقیقه ۶۰: ژاپن توانست روی یک حرکت تیمی زیبا به گل سوم مسابقه دست پیدا کند اما پس از به ثمر رسیدن این گل پرچم کمک بالا رفت و وی‌‌ای‌آر هم آن را تایید کرد.


حاشیه‌ها:

بولت استقلالژاپن با کسب رتبه دوم گروه چهارم و بحرین با کسب مقام اولی گروه پنجم به این دیدار در مرحله یک هشتم رسیده‌اند.
بولت استقلالسرشناس‌ترین غایب این مسابقه مینامینو ستاره موناکو است که از روی نیمکت کار را دنبال می‌کند. موریاسو به دلیل مصدومیت جزئی این بازیکن روی حضور ثابت او ریسک نکرده است.
بولت سپاهانبرنده این مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده ایران و سوریه می‌رود که از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.
بولت استقلالدر ٣٠ دقیقه ابتدایی ژاپن بر بازی تسلط داشته اما نتوانسته به جز یک موقعیت خطر خاصی روی دروازه بحرین ایجاد کند.
بولت استقلالهاتاته دقایقی پس از گل ژاپن با مصدومیت مواجه شد تا موریسا به جای او وارد زمین شود و موریاسو اولین تعویض خود را اجباری انجام بدهد.
بولت فولادپس از گل اول بحرین موریاسو بلافاصله دست به کار شد و با تعویض دو بازیکن قصد دارد جریان مسابقه را عوض کند. مینامینو و میتوما وارد شدند و کوبو و ناکایاما زمین مسابقه را ترک کردند.

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16963 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!