پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 14951 |
ارسال توسط :
45 بازدید
ارسال به دوستان
پ

هافبک جوان تیم ملی عراق اعتقاد دارد که هنوز شانس جدی قهرمانی نیستند و مرحله به مرحله پیش خواهند رفت.

به گزارش “ورزش سه”، هافبک جوان تیم ملی عراق که در جام‌ملت‌های ۲۰۲۳ یکی از بهترین بازیکنان این تیم در تورنومنت بوده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اردن حاضر شد و نسبت به شرایط تیم ملی کشورش به گفت‌وگو پرداخت:

علی جاسم در ابتدای صحبت‌های خود نسبت به بازی فردا اظهار نظر کرد و گفت: ما قبلا مقابل آنها در بازی های تدارکاتی قرار گرفتیم و تیم قدرتمند و سختی هستند و امیدوارم که فردا مقابل آنها پیروز شویم.

علی جاسم نسبت به شرایط تیم ملی عراق و شانس قهرمانی گفت: ما هنوز شانس قهرمانی نیستیم و باید به مراحل بالاتر صعود کنیم و تمرکزمان روی دیدار فردا خواهد بود.

او ادامه داد: بازی مقابل ژاپن یک مسابقه خاص برای ما بود و پیروزی ویژه‌ای به دست آوردیم.

علی جاسم نسبت به عملکرد خود در این مسابقات گفت: از خودم راضی هستم و به علمکردی که داشتم افتخار می‌کنم، امیدوارم به همراه دیگر ملی‌پوشان عراق به مراحل بعدی صعود کنیم.

او در انتهای صحبت‌های خود گفت: با تمام تمرکز در دیدار فردا حاضر خواهیم شد و سعی می‌کنیم هوادارانمان که خیلی محکم از ما حمایت کردند را خوشحال کنیم.

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 14951 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!