پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 30792 |
ارسال توسط :
38 بازدید
ارسال به دوستان
پ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، پس از شرکت در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره پلیس آمریکایی جاناتان دیلر، که در حین انجام وظیفه درگذشت، ۲۰۰ دلار برای یک غذای فست فود در لانگ آیلند پرداخت کرد.

وبگاه شبکه آرتی عربی به نقل از واشنگتن پست نوشت: «در حالی که ترامپ و کارکنان ستاد انتخاباتی‌اش برای بازگشت به فلوریدا به سمت هواپیمای شخصی خود رفتند و از محل نمازخانه جنوبی، جایی که محل برگزاری مراسم تشییع جنازه قرار دارد، تا محل رستوران معروف «All American Drive-In» پرواز کردند.

ریچارد ولتاجیو، مدیر رستوران All American، به واشنگتن پست فاش کرد که سفارش ترامپ و هیئت همراهش ۲۰۰ دلار هزینه داشته است: ۱۸ چیزبرگر “دبل دوبل”، ۱۰ هات داگ، دو همبرگر، یک چهارم پوند با پنیر، و ۲۰ عدد. سیب زمینی سرخ شده، ۱۰ حلقه پیاز.

این رستوران محبوب محلی در سال ۱۹۶۳ افتتاح شد و به خاطر غذاهای چرب و قیمت ارزانش شناخته شده است و با وجود نوسانات قیمت غذا، قیمت‌ها به طور قابل توجهی پایین مانده است.

جوزف سالادینو، ناظر شهر اویستر بی، گفت منطقی نیست که تیم ترامپ در رستوران توقف کنند، چرا کسی بخواهد اینجا توقف کند؟ زیرا همه آمریکایی‌ها خواهان برخی از خوشمزه‌ترین همبرگرهایی هستند که می توانید در هر کجای آمریکا پیدا کنید.”

ترامپ در سال ۲۰۲۰ به خود می بالید که سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد راز موهای منحصر به فردش است و یک سال قبل از آن، کاخ سفید در یک مهمانی بزرگ برای استقبال از قهرمان ملی فوتبال کالج، کلمسون تایگرز، از کاخ سفید خواست وعده های غذایی را از مک دونالد سفارش دهد.

خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 30792 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!