سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22475 |
ارسال توسط :
68 بازدید
ارسال به دوستان
پ

کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس و عضو جبهه پایداری، بار دیگر اتهامات بزرگ و مختلفی را به ظریف، وزیر خارجه سابق ایران وارد کرد.

جواد کریمی قدوسی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ‌از کسی که با فرار از مردم و انقلاب و هشت سال دفاع مقدس سربازی‌اش را در ارتش آمریکا خدمت می‌کند و با امریه آن‌ها کارمند رسمی سازمان ملل می‌شود و با دریافت تابعیت خود و فرزندانش از آمریکا به وزارت خارجه ایران نفوذ داده می‌شود و دیکته آمریکا در برجام را نخوانده امضاء می‌کند، و مردم ایران را دانسته در بزرگترین تنگی معیشت قرار میدهد؛ جای تعجب نیست که در نقطه عطف قدرت مردم و سپاه و مقاومت توان موشکی ملت ایران را به چالش بکشد.

خائن و خیانت و نفاق شاخ و دم ندارد.

لازم به ذکر است که ظریف روز گذشته گفته بود قدرت مردم از قدرت موشک بالاتر است

خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22475 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!