یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 36630 |
ارسال توسط :
49 بازدید
ارسال به دوستان
پ

شرکت ای تی سی نماینده رسمی شرکت زبرا و بیکسلون در ایران در حوزه فروش و واردات محصولات فیش پرینتر لیبل زن و بارکدخوان در ایران فعالیت دارد این شرکت فنی مهندسی با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در حوزه تعمیر و فروش دستگاه های اتوماسیون فروشگاهی توانسته است رضایت حداکثری از ارائه خدمات […]

شرکت ای تی سی نماینده رسمی شرکت زبرا و بیکسلون در ایران در حوزه فروش و واردات محصولات فیش پرینتر لیبل زن و بارکدخوان در ایران فعالیت دارد این شرکت فنی مهندسی با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در حوزه تعمیر و فروش دستگاه های اتوماسیون فروشگاهی توانسته است رضایت حداکثری از ارائه خدمات خود را کسب کنند.این شرکت به عنوان واردکننده اصلی دستگاه های اتوماسیون را بالاترین کیفیت و قیمتی کمتر از سایر رقبا ارائه می دهد. همچنین این شرکت با فروش دستگاه های استوک اروپایی زبرا و بیکسلون به شما این حق انتخاب را می دهد که با هزینه کمنر کالا اورجینال را خریداری کنید علاوه بر واردات و نمایندگی محصولات خارجی زبرا و بیکسلون نمایندگی محصولات ایرانی مانند دیتالاجیک و میوا را بر عهده دارد که شامل خدمات پس از این محصولات و تامیین قطعات این محصولات را بر  عهده دارد .شرکت فنی مهندسی ITC با بیش از   سال سابقه و کادری مجرب اماده ارائه خدمات عیب یابی دستگاه های لیبل زن،فیش پرینتر و بارکدخوان به صورت رایگان و همچنین مشاوره رایگان برای خرید و فروش این محصولات ارائه می دهد.همکاری با شما افتخار ماست و از اینکه  سال در کنار شما و همراه شما بوده ایم خرسندیم.جشنواره های فروش این شرکت همیشه جز پر طرفدار ترین جشنواره های فروش بوده است زیرا این تخفیفات کاملا به نفع خریدار بوده است و توانسته است ارگان های دولتی و فروشگاه های بزرگی مانند شهروند و رفاه را جذب خود کند .

تعمیر بارکدخوان - تصویر 2

شرکت ITC یکی از پیشروان در زمینه توزیع واردات انواع دستگاه های لیبل زن، فیش پرینتر و بارکد خوان در ایران است. با بیش از ۲۰ سال سابقه در این حوزه، شرکت ITC توانسته است با تکیه بر کارکنان مجرب و متخصص، در بخش های مختلف خدمات و محصولات خود بیشترین تلاش را به عمل بیاورد.

شرکت ITC با تمرکز بر کیفیت محصولات و خدمات، موفق به جایگاه برجسته ای در بازار دستگاه های لیبل زن، فیش پرینتر و بارکد خوان شده است. بدون شک، این شرکت یک شاخصه نمایندگی برای شرکت هایی مانند زبرا و بیکسلون در ایران است و با تلاش برای بهبود کیفیت خدمات، همواره در جستجوی روش های نوین، ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود است.

خدمات ارائه شده توسط ITC شامل:

تعمیر و نگهداری دستگاه‌های لیبل زن، فیش پرینتر و بارکد خوان

پشتیبانی از محصولات فروش رفته

ارائه قطعات یدکی و خدمات تعمیرات

این خدمات کلینیکی، برای اطمینان مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین جلوگیری از احتمال خرابی، بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. با این حال، شرکت ITC فقط در زمینه تعمیر و نگهداری محصولات خود فعال نیست و می تواند بارکد ها، لیبل های رنگی و تمام تجهیزات مورد نیاز را ارائه دهد.

همچنین، شرکت ITC با بهره گیری از تجربه و تخصص کارکنان خود در زمینه فروش و توزیع محصولات، قادر به ارائه بهترین قیمت ها و حمایت از مشتریان خود در تمامی مراحل ارائه خدمات است. با داشتن روابط تجاری با شرکت های معتبر جهانی، شرکت ITC توانسته است بهترین و معتبرترین برندهای دستگاه های لیبل زن، فیش پرینتر و بارکد خوان را به مشتریان خود ارائه دهد.

همچنین، با توجه به پایبندی به معیارهای جهانی، شرکت ITC آماده به کار با تمامی شرکت های داخلی و خارجی است و هرگونه همکاری با شرکت های حوزه دستگاه های لیبل زن، فیش پرینتر و بارکد خوان را در نظر دارد و همچینین توانسته است نمایندگی انحصاری برند های معتبر زبرا،بیکسلون،سیمبل و سایر برند های مطرح در این حوزه را به دست اورد که شما میتوانید با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت ای تی سی سایر برندهایی که با شرکت ای تی سی همکاری دارند را بررسی کنید.

نمایندگی بیکسلون - تصویر 3

با توجه به اینکه شرکت ای تی سی نمایندهد انحصاری بسیاری از شرکت های مطرح در این حوزه است به عنوان وارد کننده اصلی محصولات و قطعات انواع لیبل زت لیبل پرینتر فیش پرینتر بارکد خوان و …. در ایران است در نتیجه با حذف واسطه شما مبلغ کمتری در ازای دریافت کالای اورجینال پرداخت میکنید.یکی دیگر ار مزیت های این شرکت مشاوره و عیب یابی رایگان دستگاه شما است و این خدمات فقط محدود به تهران نیست و سراسر ایران را در برمیگیرد.شما میتوانید با تماس با کارشناسان مجرب شرکت ای تی سی درخواست مشاوره رایگان کرده و دستگاه شما توسط کارشناسان این شرکت بررسی شود.شرکت ITC با تجربه بیش از ۲۰ سال در زمینه توزیع و واردات دستگاه‌های لیبل زن، فیش پرینتر و بارکد خوان، به عنوان یکی از پیشروان این صنعت در ایران شناخته می‌شود. تمرکز بر کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش، از جمله تعمیر و نگهداری محصولات، شرکت ITC را به یک نماینده معتبر برای برندهای بین‌المللی مانند زبرا و بیکسلون تبدیل کرده است.

این خدمات با هدف اطمینان‌بخشی به مشتریان و جلوگیری از خرابی‌های احتمالی، طراحی شده‌اند. علاوه بر این، ITC با ارائه بارکد‌ها، لیبل‌های رنگی و تجهیزات مورد نیاز، فراتر از تعمیر و نگهداری، به نیازهای مشتریان پاسخ می‌دهد.

با داشتن روابط تجاری با شرکت‌های معتبر جهانی، ITC توانسته است بهترین برندها را به مشتریان خود ارائه دهد و با پایبندی به معیارهای جهانی، آماده همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی است. همچنین، ITC به عنوان نماینده انحصاری برندهایی مانند زبرا، بیکسلون و سیمبل، محصولات و قطعات اصلی را بدون واسطه و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد.

مزایای اضافی شرکت ITC عبارتند از:

مشاوره و عیب‌یابی رایگان دستگاه‌ها

پوشش خدمات در سراسر ایران

پشتیبانی توسط کارشناسان مجرب

با استفاده از خدمات ITC، مشتریان می‌توانند به بهبود عملکرد و پیشبرد دیجیتالی شدن صنعت و تجارت کشور کمک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر برندهای همکار، می‌توانید به وب‌سایت رسمی شرکت ITC مراجعه کنید.

 

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36630 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!