جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 36627 |
ارسال توسط :
140 بازدید
ارسال به دوستان
پ

اما چگونه بهترین قالیشویی شهر قدس را پیدا کرده و فرش های تان را برای شستشو به آن ها بسپارید؟ نترسید! ما در این مقاله همه چیز را به شما خواهیم گفت! چرا باید فرش ها را بشوییم؟ قبل از آنکه به پرسش اصلی این مقاله بپردازیم، بهتر است بدانید چرا باید حتی برای شستشوی […]

اما چگونه بهترین قالیشویی شهر قدس را پیدا کرده و فرش های تان را برای شستشو به آن ها بسپارید؟

نترسید! ما در این مقاله همه چیز را به شما خواهیم گفت!

چرا باید فرش ها را بشوییم؟

قبل از آنکه به پرسش اصلی این مقاله بپردازیم، بهتر است بدانید چرا باید حتی برای شستشوی فرش ها به خودتان زحمت بدهید؟ مطمئنا همه شما با خود می گویید من که همیشه جاروبرقی می کشم و لکه ها را پاک می کنم، آیا اینها کافی نیست؟

نه، در واقع اینطور نیست!

حتی اگر مرتبا جاروبرقی بکشید نیز آلودگی هایی ممکن است در داخل الیاف فرش شما پنهان شده و با جاروبرقی پاک نشوند.

  • سلول های مرده و جدا شده پوست
  • شوره آب های املاح دار ریخته شده یا استفاده شده برای پاک کردن لکه ها
  • بوی غذاها و خوراکی های مختلف طبخ شده در محل
  • باکتری ها
  • خاک
  • گرد و غبار

بنابراین احتمالا اکنون متقاعد شده اید که وقت رزرو خدمات قالیشویی است.

اما چگونه مطمئن می شوید که بهترین قالیشویی را انتخاب می کنید؟

در این قسمت چند ویژگی به شما می گوییم که باید قبل از رزرو خدمات قالیشویی، آن ها را بررسی کنید:

معتبر بودن

قالیشویی ها باید اعتبار داشته باشند تا بتوانید به آن ها اعتماد کنید، اینطور نیست؟

اعتبار یک قالیشویی با مجوز داشتن و ثبت آن در اتحادیه، مشخص می شود.

چگونه بفهمیم یک قالیشویی مجوزهای لازم را دارد و تحت نظر اتحادیه کار می کند؟

برای داشتن مجوزهای لازم، باید وبسایت یا صفحات مجازی قالیشویی را بررسی کنید. در بخشی با همین نام باید به دنبال مجوزهای ثبت قالیشویی باشید.

برای اطمینان از عضویت قالیشویی در اتحادیه نیز باید وارد وبسایت اتحادیه شهر موردنظر شده و در بخش استعلام قالیشویی ها، نام قالیشویی را در بخش جستجو وارد کنید. اگر قالیشویی انتخابی در این بخش باشد، می توانید به آن اعتماد کنید. قالیشویی هایی که در اتحادیه ثبت شده اند، باید هزینه هایی مطابق با نرخ اتحادیه دریافت کرده و همچنین خدمات شان نیز به صورت مکرر توسط این سازمان بررسی خواهد شد. همچنین در صورت بروز مشکل نیز می توانید آن را از طریق اتحادیه پیگیری کنید. پس مهم است که قالیشویی انتخابی شما در لیست قالیشویی های مجاز اتحادیه ثبت شده باشد.

روش شستشو

قالیشویی را انتخاب کنید که روش شستشو را متناسب با فرش شما انتخاب می کند.

بسته به وضعیت فرش ( کهنه یا نو بودن، ابریشمی بودن، ظریف بودن، فرش دستباف) ممکن است نیاز باشد تا روش شستشوی خاصی انتخاب شود. پس به خصوص اگر فرش های گران قیمت یا ظریفی دارید، پیشنهاد می کنم به دنبال قالیشویی باشید که روش های متناسب با نوع فرش شما را انتخاب می کند. قالیشویی هایی که تمام فرش ها را تنها به یک صورت شستشو می دهند، احتمال آسیب به فرش شما را افزایش می دهند. پس در هنگام انتخاب قالیشویی، دقت کنید که روش شستشوی مکانیزه، روش شستشوی دستی و اعلاشویی داشته باشد.

شوینده

شوینده های مخصوص فرش مانند سایر مواد شوینده عمل می کنند. برخی از آن ها حاوی مواد شیمیایی هستند که به کاهش بو، تاخیر در کثیف شدن، روشن کردن رنگ ها و سریع خشک شدن کمک می کنند. شوینده ها معمولا با یک برس چرخشی روی فرش کشیده شده و کفی ایجاد می کنند. سپس این کف شسته شده و از روی فرش پاک می شود.

اگر شوینده مورداستفاده در قالیشویی، کیفیت نداشته باشد و استاندارد نباشد، ممکن است به دلیل چسبندگی بالا، در حین شستشو از روی فرش پاک نشود و پس از شستشو نیز فرش شما چسبناک به نظر برسد. همچنین ممکن است پس از شستشو، فرش چسبناک نباشد اما مواد درون الیاف باقی مانده باشد و با جذب آلودگی ها، فرش پس از شستشو در مدت کوتاهی مجددا کثیف به نظر برسد.

بنابراین نوع شوینده مورداستفاده در قالیشویی نیز اهمیت دارد و در هنگام انتخاب قالیشویی موردنظرتان باید به این موضوع نیز توجه کنید.

با بهترین قالیشویی شهر قدس آشنا شوید - تصویر 2

بازخورد مشتریان

بازخورد مشتریان در گوگل یا صفحات مجازی شاید بهترین راه برای تشخیص خوب یا بد بودن یک قالیشویی است. معمولا مشتریان بدون اهداف خاصی، صرفا تجربه خودشان را در صفحات قالیشویی به اشتراک می گذارند. به این ترتیب شما می توانید با بررسی این بازخوردها، از کیفیت کار یک قالیشویی مطمئن شوید.

توجه داشته باشید که بهرحال هر قالیشویی یکسری نظرات مثبت و یکسری نظرات منفی دارد. بهتر است نظرات خوب و بد را کنار هم بگذارید. اگر بالای ۸۰ درصد رضایتمندی از یک قالیشویی ثبت شده باشد، معمولا خدمات آن قالیشویی برای شما نیز قابل قبول خواهد بود.

در دسترس بودن

آیا آن ها می توانند به سرعت سفارش شما را ثبت کنند؟ چه ساعت هایی کار می کنند؟ آیا فقط در طول روزهای هفته در دسترس هستند یا در تمام طول هفته و ایام تعطیل هم می توانید از خدمات آن ها استفاده کنید؟ آیا ثبت سفارش آنلاین هم دارند یا فقط باید به صورت تلفنی با آن ها در تماس باشید؟

زمانی که می خواهید یک قالیشویی را انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که همواره در دسترس باشد. قالیشویی انتخابی باید هر زمان که نیاز به شستشوی اضطراری داشتید و یا در نزدیکی سال نو و نوروز نیز بتواند به سرعت سفارش شما را ثبت کرده و خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه نماید.

تضمین خدمات

اکثر شرکت های قالیشویی امروزه خدمات خود را تضمین می کنند. به این ترتیب شما می توانید مطمئن باشید که در صورت نارضایتی از شستشوی فرش تان پس از تحویل، می توانید از خدمات شستشوی مجدد رایگان استفاده نمایید.

پس بهتر است در هنگام انتخاب بهترین قالیشویی در شهر قدس به این موضوع توجه کرده و قالیشویی را انتخاب کنید که خدماتش را تضمین می کند.

با بهترین قالیشویی شهر قدس آشنا شوید - تصویر 3

کلام پایانی

برای پیدا کردن بهترین قالیشویی کمی زمان بگذارید تا پس از شستشوی فرش تان، هزینه های هنگفتی را برای جبران خسارت، متحمل نشوید.

 

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36627 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!