جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 33416 |
ارسال توسط :
24 بازدید
ارسال به دوستان
پ

هیچ جای نگرانی وجود ندارد. شما در سفر به جنوب کشور می‌توانید بهترین هتل‌های مقاصدی نظیر قشم، کیش، بوشهر و بندرعباس را رزرو نمایید. در این شهرها هتل‌های ناب و درجه یکی وجود دارد که برای آشنایی با آنها بهتر است ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. در این مطلب شما را با […]

هیچ جای نگرانی وجود ندارد. شما در سفر به جنوب کشور می‌توانید بهترین هتل‌های مقاصدی نظیر قشم، کیش، بوشهر و بندرعباس را رزرو نمایید. در این شهرها هتل‌های ناب و درجه یکی وجود دارد که برای آشنایی با آنها بهتر است ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. در این مطلب شما را با بهترین هتل‌ های جنوب کشور و رزرو آنلاین هتل آشنا خواهیم کرد.

بهترین هتل‌ های جنوب کشور

جنوب کشور مقاصد زیاد و زیبایی برای سفر دارد. جزیره زیبای کیش، جزیره وصف‌نشدنی قشم، بندرعباس رویایی، بوشهر خیال‌انگیز همه و همه جزو مقاصدی هستند که می‌توانید برای سفر به جنوب کشور مدنظر داشته باشید. در هرکدام از این مقاصد هتل‌های جذاب با امکانات فوق‌العاده عالی وجود دارد که اقامت در آنها سفری پر از خاطره را برای‌تان رقم می‌زند. در ادامه مطلب با بهترین هتل‌های جنوب کشور و رزرو هتل در کیش و قشم آشنا می‌شویم.

بهترین هتل های قشم

در جزیره سحرانگیز قشم هتل‌های درجه یک و نابی وجود دارد که بسته به بودجه و هدفتان از سفر می توانید هر یک را برای رزرو هتل در قشم مدنظر قرار دهید. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- هتل ساحل طلایی قشم

 هتل ساحل طلایی قشم جزو بهترین هتل‌های چهار ستاره قشم است. این هتل در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز شهر واقع شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی قشم دارد. این هتل دارای انواع واحدهای اقامتی نظیر اتاق دو تخته معمولی، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و انواع سوئیت‌های اقامتی است. از جمله امکانات اصلی هتل می‌توان به اینترنت رایگان، خدمات خانه‌داری، کافی‌شاپ، رستوران، اتاق چمدان، استخر، لابی، ساحل اختصاصی و انواع تفریحات آبی اشاره کرد.

۲- هتل ارم قشم

هتل ارم قشم در بلوار آزادگان روبه‌روی شیلات واقع شده است. این هتل چهار ستاره دارای پنج طبقه بوده و ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر مهمان را به طور همزمان دارد. طراحی هتل بسیار شیک و زیباست و از فاصله‌ دور هم مسافران را به سمت خودش جذب می‌کند. از جمله امکانات هتل ارم قشم می‌توان به اینترنت رایگان، چای‌خانه سنتی، سالن بدن‌سازی، سالن تنیس، رستوران، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد و سالن صبحانه اشاره کرد. ناگفته نماند که این هتل در نزدیکی جاهای دیدنی قشم واقع شده است و شما به راحتی و بدون دردسر می‌توانید به اماکن دیدنی قشم دسترسی داشته باشید.

۳- بوتیک هتل ایرمان قشم

در سفر به قشم اگر دل‌تان می‌خواهد در جایی لوکس و بی‌نظیر اقامت داشته باشید، بدون درنگ بوتیک هتل ایرمان قشم را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل چهار ستاره در نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام واقع شده است. ۳۸ واحد اقامتی این هتل در ۵ طبقه پراکنده شده‌اند و امکانات مجهزی برای مسافران دارد. معماری و طراحی این هتل به صورت سنتی و مدرن بوده و برای مسافران بسیار جذابیت دارد.

هتل ایرامان قشم - تصویر 2

۴- هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم در میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی‌خان، بلوار گلستان، پشت مرکز خرید سیتی سنتر یک واقع شده است. این هتل چهار ستاره شامل ۵۸ واحد اقامتی در ۷ طبقه می‌شود. از جمله امکانات این هتل چهار ستاره می‌توان به حمام ترکی، سونا، جکوزی، پارکینگ، اینترنت رایگان و سالن مراسم اشاره کرد. همچنین ناگفته نماند که این هتل در نزدیکی مرکز خرید سیتی سنتر شعبه یک واقع شده است.

۵- هتل آرکا قشم

برای رزرو هتل در قشم می‌توانید هتل آرکا قشم را در نظر داشته باشید. هتل آرکا جزو بهترین هتل‌های سه ستاره در قشم محسوب می‌شود. این هتل در بلوار صیادان واقع شده است و دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی قشم دارد. از جمله امکانات هتل آرکا قشم می‌توان به اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ و خدمات خانه‌داری اشاره کرد. ناگفته نماند که هتل مجهز به رستوران نیست. شما برای صرف ناهار یا شام، می‌توانید به رستوران‌های اطراف هتل بروید. 

بهترین هتل‌ های کیش

در جزیره رویایی کیش هتل‌های منحصربه فرد و جذابی برای اقامت وجود دارد. اکنون بیایید تا با بهترین هتل‌های کیش برای رزرو هتل در کیش آشنا شویم.

۱- هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش جزو بهترین هتل‌های پنج ستاره در کیش به حساب می‌آید. این هتل مجهز به دو ساختمان ۸ طبقه است و امکانات مجهزی را برای مسافران دارد. از جمله امکانات هتل میراژ کیش می‌توان به مجموعه آبی، صندوق امانات، خشکشویی، فضای سبز، سالن کنفرانس و سالن بیلیارد اشاره کرد. از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل میراژ کیش، دسترسی مناسب هتل به جاهای دیدنی کیش است.

۲- هتل پانوراما کیش

از دیگر هتل‌های لوکس برای اقامت و رزرو هتل آنلاین می‌توان به هتل پانوراما کیش اشاره کرد. این هتل پنج ستاره در بلوار رودکی واقع شده است و امکانات فوق‌العاده‌ای برای مسافران دارد. اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، رستوران، مینی‌بار، مجموعه آبی و آژانس مسافرتی از جمله امکانات این هتل پنج ستاره هستند. ناگفته نماند که با اقامت در این هتل به راحتی و در کمترین زمان، می‌توانید به مراکز خرید از جمله مرکز خرید سارینا و مرکز خرید زیتون دسترسی داشته باشید.

۳- هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش جزو بهترین هتل‌های لوکس و پنج ستاره کیش برای اقامت و رزرو هتل در کیش به حساب می‌آید. این هتل دو فاز اقامتی در ساحل و روی آب دارد. معماری و سبک هتل به قدری خاص است که هر مسافری را عاشق خودش می‌کند. از جمله امکانات هتل ترنج کیش می‌توان به رستوران، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، مجموعه ورزشی، اتاق بازی و اینترنت رایگان اشاره کرد.

بهترین هتل های بنادر و شهرهای جنوبی

در بندرعباس، بوشهر و جزیره هرمز نیز هتل‌ها و اقامتگاه‌های جذابی وجود دارد. در ادامه با این هتل‌ها برای رزرو هتل آنلاین در جنوب کشور آشنا می‌شویم.

۱- هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز یکی از بهترین هتل‌های بندر عباس به شمار می‌رود. در این هتل پنج ستاره امکانات فوق‌العاده مناسبی برای مسافران مهیا شده است. از جمله امکانات هتل هرمز بندرعباس می‌توان به سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، رستوران بین‌المللی و فضای سرسبز اشاره کرد. این هتل در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده است؛ به طوری که در کمترین زمان می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید.

۲- هتل دلوار بوشهر

در سفر به بوشهر، هتل دلوار بوشهر جزو بهترین انتخاب‌ها برای اقامت است. این هتل سه ستاره در خیابان رئیسعلی دلواری واقع شده و نمای فوق‌العاده‌ای رو به دریا دارد. با اقامت در این هتل سه ستاره در طی ۱۵ دقیقه با پای پیاده می‌توانید به بازار اصلی بوشهر بروید. اینترنت رایگان، صندوق امانات، رستوران و کافی‌شاپ نیز جزو امکانات اصلی هتل به شمار می‌روند.

۳- اقامتگاه بوم گردی ماجرا هرمز

در سفر به جزیره هرمز اگر دل‌تان می‌خواهد در جایی رنگارنگ اقامت داشته باشید؛ بدون برو برگرد اقامتگاه بوم‌گردی ماجرا هرمز را برای اقامت انتخاب کنید. واحدهای این بوم‌گردی معماری گنبدی شکل و خلاقانه‌ای دارند که از فاصله‌های دور هر کسی را به سمت خودشان جذب می‌کنند. از دیگر مزیت‌های اقامت در این بوم‌گردی، نزدیک بودن آن به ساحل زیبای خلیج فارس است.

اقامتگاه ماجرا هرمز - تصویر 3

از دیگر هتل‌های بنادر و شهرهای جنوبی برای رزرو هتل آنلاین می‌توان به هتل پرواز بوشهر، هتل هما بندرعباس و هتل لیپار چابهار اشاره کرد.

نکات مهم برای سفر و رزرو هتل در جنوب

در سفر به جنوب کشور نیاز است که یک سری نکات مهم را رعایت کنید تا سفری بدون دغدغه و پر از آرامش را تجربه کنید. از جمله این نکات می‌توان اشاره کرد به:

  • ابتدا و در قدم اول مقصد مدنظرتان به جنوب کشور را انتخاب کرده و رزرو هتل آنلاین در آن مقصد را حتما از سایت‌های معتبر گردشگری انجام دهید.
  • رزرو هتل را به روزهای پایانی موکول نکنید و حتما از چندین هفته قبل از شروع حرکت‌تان، رزرو هتل را نهایی کنید.
  • حتما یک چک لیست از لوازم مورد نیازتان تهیه کنید تا چیزی را جا نگذارید.
  • برای سفر به جنوب کشور می‌توانید هواپیما، قطار یا اتوبوس را انتخاب کنید؛ اما پیشنهاد می‌شود برای سفر به جنوب کشور، هواپیما را انتخاب کنید تا در سریع‌ترین زمان به مقصد مدنظرتان رسیده و نیاز نباشد برای رفتن به جزایر، بخشی از مسیر را به صورت آبی طی کنید.
  • بهتر است فصل زمستان یا فصل بهار را برای سفر به جنوب کشور انتخاب کنید تا بتوانید از آب‌وهوای خوب آن مناطق لذت ببرید.

در این مطلب با بهترین هتل‌های جنوب کشور آشنا شدید؛ می‌توانید با مراجعه به سایت‌های معتبر هتل مناسب خود را یافته و در اسرع وقت آن را رزرو نمایید.

 

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 33416 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!