سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 28694 |
ارسال توسط :
35 بازدید
ارسال به دوستان
پ

درباره یکی از سریع ترین مرسدس های جهان صحبت می کنیم.  راکت ۱۰۰۰  خودرویی است که توسط  برابوس  مراحل تیونینگ را پشت سر گذاشته است.  با توجه به پروژه های قبلی این تیونر، وقتی از عددی کنار نام  راکت  استفاده می شود، آن رقم به خروجی پیشرانه نزدیک است. اینجا هم مرسدس آ ام گ […]

درباره یکی از سریع ترین مرسدس های جهان صحبت می کنیم.  راکت ۱۰۰۰  خودرویی است که توسط  برابوس  مراحل تیونینگ را پشت سر گذاشته است.  با توجه به پروژه های قبلی این تیونر، وقتی از عددی کنار نام  راکت  استفاده می شود، آن رقم به خروجی پیشرانه نزدیک است.

اینجا هم مرسدس آ ام گ جی تی ۴درب پس از بروزرسانی های برابوس برابر با ۱۰۰۰ اسب بخار خروجی و ۱۶۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این هیولای آلمانی طی ۲.۶  ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

گفتنی است؛ کمپانی آلمانی  برابوس  است که بطور تخصصی تیونینگ خودروهای مرسدس بنز را دنبال می کند. زمانی که یک مرسدس از مجموعه برابوس خارج می شود دیگر خبری از لوگوی بنز روی آن نیست و B بزرگ برابوس جایگزین آن شده است.

جالب آنکه مشتریان نیز علاقه خاصی به این ویژگی دارند! حال اگر خودمانی تر بگوییم: کلاس لوگوی برابوس را بالاتر از مرسدس بنز می دانند!  و این موفقیتی برای یک تیونر است که تنها با ارائه خدمات تخصصی و کیفی فراهم می شود.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28694 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!