جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27729 |
ارسال توسط :
49 بازدید
ارسال به دوستان
پ

سعید چلندری درباره صف های طولانی دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه امام و اقدامات انجام شده برای کمک به باجه های بانکی مستقر در فرودگاه اظهار داشت: باید توجه داشت این ازدحام برای دریافت ارز مسافرتی و ایجاد صف طولانی فقط یک بار رخ داد و یک تصویر و فیلم در روزهای اخیر منتشر می […]

سعید چلندری درباره صف های طولانی دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه امام و اقدامات انجام شده برای کمک به باجه های بانکی مستقر در فرودگاه اظهار داشت: باید توجه داشت این ازدحام برای دریافت ارز مسافرتی و ایجاد صف طولانی فقط یک بار رخ داد و یک تصویر و فیلم در روزهای اخیر منتشر می شود که دلیل آن هم قطعی سامانه بود.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر تنها یک بار سامانه بانک ملی برای ارایه ارز مسافرتی برای حدود ۵ ساعت قطع شد که با همکاری فرودگاه، بانک ملی توانست دلار مسافرتی را به صورت دستی به مسافران پرداخت کند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام گفت: پس از آن در راستای افزایش سرعت عمل، ۶ دستگاه خودپرداز به دستگاه های خودپرداز موجود اضافه و در بخش های مختلف تعبیه شد تا مسافران برای استفاده از خودپردازهای ارزی معطل نمانند.

چلندری افزود: برنامه ریزی شده است که اگر چناچه سامانه دوباره قطع شد به سرعت ارز مورد نیاز مسافران به صورت دستی پرداخت شود و همچنین نیروی کار در باجه بانکی در فرودگاه افزایش یافت تا مشکلی از نظر زمانی برای مسافران پیش نیاید و بتوانند طبق زمان بندی به پرواز برسند.

وی گفت: همانطور که گفته شد تنها یک بار صف طولانی برای دریافت ارز مسافرتی ایجاد شد و در حال حاضر دریافت ارز در فرودگاه صف ندارد.

 

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27729 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!