جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 23223 |
ارسال توسط :
46 بازدید
ارسال به دوستان
پ

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت بقیه ‌الله (عج) عنوان کرد: این عید بزرگ را به همه آزادگان و عدالت‌طلبان تبریک می‌گویم و از خداوند تعجیل در ظهور آن حضرت را مسئلت دارم. دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: ظهور حضرت صاحب ‌الزمان (عج)، مصداق تحقق وعده‌ تخلف‌ناپذیر الهی یعنی برچیدن بساط ظلم […]

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت بقیه ‌الله (عج) عنوان کرد: این عید بزرگ را به همه آزادگان و عدالت‌طلبان تبریک می‌گویم و از خداوند تعجیل در ظهور آن حضرت را مسئلت دارم.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: ظهور حضرت صاحب ‌الزمان (عج)، مصداق تحقق وعده‌ تخلف‌ناپذیر الهی یعنی برچیدن بساط ظلم و استقرار حکومت جهانی مستضعفین است. خداوند در آیه ۵ سوره قصص می‌فرماید: «وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ؛ ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.»

جنتی در ادامه صحبت‌هایش گفت: انقلاب اسلامی در جهت تحقق این وعده الهی شکل گرفته و ان‌شاءالله با حرکت به سمت جامعه مهدوی، زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم می‌کند.

وی افزود: در عصر غیبت، بزرگترین وظیفه انتظار فرج است و منتظران واقعی امام عصر (عج) کسانی هستند که امیدوارانه به وظایف خویش عمل می‌کنند، در مبارزه با ظلم و فساد کوتاه نمی‌آیند و با زندگی مومنانه، خود را دائماً در شرایط آمادگی برای همراهی آن حضرت نگه می‌دارند.

دبیر شورای نگهبان در پایان صحبت‌هایش این دعا را بیان کرد: از خداوند مهربان می‌خواهیم به ما توفیق دهد که جزو منتظران واقعی آن حضرت باشیم.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23223 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!