جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 19622 |
ارسال توسط :
101 بازدید
ارسال به دوستان
پ

وی افزود: کلیات این انقلاب و نظام بدون اشکال است. اما مسلما در اجرای آن جزئیات دچار مشکلات فراوانی بودیم که یکی از آن موضوعات بحث فقر اقتصادی است. اینکه به مردم بگوییم هدف ما اقتصاد نبود حرف درستی نیست، ما می‌خواستیم یکسری اقدامات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را به شکل همگانی جلو ببریم […]

وی افزود: کلیات این انقلاب و نظام بدون اشکال است. اما مسلما در اجرای آن جزئیات دچار مشکلات فراوانی بودیم که یکی از آن موضوعات بحث فقر اقتصادی است. اینکه به مردم بگوییم هدف ما اقتصاد نبود حرف درستی نیست، ما می‌خواستیم یکسری اقدامات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را به شکل همگانی جلو ببریم نه اینکه به عقب برویم. ما در یک جاهایی مانند ساخت موشک بالستیک پیشرفت‌های خیلی خیلی خوبی پیدا کردیم که به اندازه یک سر سوزن نمی‌توانستیم آن را درست کنیم اما الان همه نگران موشک‌ بالستیک ما هستند. یک جاهایی هم مثل صنعت خودرو یا افزایش فقر و معیشت مردم دچار مشکلات زیادی هستیم که فکر می‌کنم باید به مردم برگردیم.

این فعال سیاسی یادآور شد: یک مقدار هم نسبت به مردم کم‌لطفی‌هایی صورت می‌گیرد که اگر این اشکالات برطرف شود و مردم بیشتر با این اقدامات همراه شوند، خیلی از داستان‌ها فرق می‌کند.

ایمن‌آبادی در پاسخ به این سوال که برای تداوم انقلاب و مسیری که تا به امروز طی شده چه کارهایی باید انجام شود، گفت: انقلاب اسلامی صددرصد بدون مردم معنا و مفهوم ندارد. باید سعی کنیم در تمامی اجزا مطابق فرمایشات و نصایح و وصایای امام و رهبر معظم انقلاب، مردم را حتی در اقتصاد و فرهنگ بیشتر مشارکت دهیم. مردم خودشان نگهدار این انقلاب خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال که در چه حوزه‌هایی نیاز به تغییر نگرش داریم، گفت: در مشارکت سیاسی و اتخاذ مواضع کلی نظام باید به آرای عمومی مراجعه کنیم. به طور مثال در تصمیماتی که در سطوح بین المللی یا مسائل داخلی برای کل کشور گرفته می‌شود، باید ببینیم احساس مردم و رضایتمندی آنان در چه سطحی است که این موضوع قدری مورد غفلت قرار می‌گیرد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 19622 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!