جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15999 |
ارسال توسط :
45 بازدید
ارسال به دوستان
پ

به گزارش الحدث، رسانه‌ها گزارش دادند که محله سید زینب توسط جنگنده‌های اسرائیل هدف قرار گرفته است. ایلنا نوشت که الجزیره نیز گزارش داد که رسانه‌های سوری گزارش دادند پدافند هوایی این کشور با تجاوز اسرائیل به حومه دمشق مقابله کردند. صابرین نیوز نیز از فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی سوریه در آسمان دمشق و حومه […]

به گزارش الحدث، رسانه‌ها گزارش دادند که محله سید زینب توسط جنگنده‌های اسرائیل هدف قرار گرفته است.

ایلنا نوشت که الجزیره نیز گزارش داد که رسانه‌های سوری گزارش دادند پدافند هوایی این کشور با تجاوز اسرائیل به حومه دمشق مقابله کردند.

صابرین نیوز نیز از فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی سوریه در آسمان دمشق و حومه آن خبر داد.

شهادت ۲ نفر

باشگاه خبرنگاران نوشت: در حمله به زینبیه دمشق ۲ تن به شهادت رسیدند و شماری مجروح شدند.

حمله اسراییل در زینبیه به مرکز مستشاری ایران بوده است

«اسرائیل یک مرکز مستشاری ایران در منطقه سیده زینب در ریف دمشق را هدف قرار داده است که خبر‌ها از شهادت و زخمی شدن برخی افراد حکایت دارند.»

خبرگزاری تسنیم مدعی شد که اسرائیل مرکز مستشاری ایران در منطقه سیده زینب مورد حمله قرار داده است.

این خبرگزاری نوشته است: «اسرائیل یک مرکز مستشاری ایران در منطقه سیده زینب در ریف دمشق را هدف قرار داده است که خبر‌ها از شهادت و زخمی شدن برخی افراد حکایت دارند.

گزارشات اولیه همچنین مدعی شهادت ۲ غیرنظامی و تخریب اموال برخی از شهروندان سوری و کشته شدن تعدادی از چارپایان در حمله هوایی عصر امروز ارتش رژیم صهیونیستی به حومه دمشق است.»

 

photo_2024-01-29_15-06-42

photo_2024-01-29_15-06-41

 

photo_2024-01-29_15-06-41 (2)

بیانیه وزارت دفاع سوریه درباره حمله امروز به حومه دمشق

وزارت دفاع سوریه ضمن تایید حمله رژیم صهیونیستی به دمشق از شهادت چند غیرنظامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: حدود ساعت ۱۳ امروز، دشمن صهیونیستی از سمت جولان اشغالی سوریه، نقاطی در جنوب دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، در این بیانیه همچنین آمده است: این حمله منجر به شهادت چند غیر نظامی و ضرر مادی شده است.

پیش از این خبرنگار المیادین اعلام کرد سه موشک به بخش‌هایی از مزارع در اطراف منطقه زینبیه در حومه دمشق اصابت کرد که مجروحیت و خسارات بسیاری برجای گذاشت.

بر اساس اطلاعات اولیه، رژیم صهیونیستی با شلیک تعدادی موشک از جولان اشغالی برخی پایگاه‌ها در اطراف منطقه زینبیه را هدف قرار داد، اما سامانه‌های ارتش سوریه بیشتر موشک‌ها را قبل از اصابت به اهداف منهدم کردند.

سفیر ایران در سوریه: به مراکز ایرانی در سوریه هیچ حمله‌ای نشده است

حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، عصر امروز (دوشنبه)، به ادعای برخی از رسانه‌ها درباره حمله به یک مرکز مستشاری ایران در دمشق واکنش نشان داد.

وزارت دفاع سوریه، بعدازظهر امروز، اعلام کرد رژیم صهیونیستی در تجاوزی جدید نقطه‌ای را در دمشق هدف حمله قرار داده که در پی آن، تعدادی شهید و مجروح شده‌اند. به دنبال این حمله، برخی منابع مدعی شدند که یک مرکز مستشاری ایران در سوریه مورد حمله قرار گرفته است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این ادعا در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: «در حمله امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حاشیه جنوبی شهر دمشق هیچ مرکز مستشاری جمهوری اسلامی ایران هدف قرار نگرفته است».

اکبری در ادامه اضافه کرد: «همچنین از میان شهروندان یا مستشاران ایرانی کسی به شهادت نرسیده است ؛ حملات کور صهیونیست‌ها خللی در عزم محور مقاومت ایجاد نمی‌کند».

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15999 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!