چهارشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 21569 |
ارسال توسط :
52 بازدید
ارسال به دوستان
پ

گارمین بیشتر با ساعت‌های هوشمند ورزشی شناخته می‌شود و برای جلب رضایت خریداران، دکمه‌ی Run را از نو طراحی کرده است. این دکمه مخصوص کسانی است که به دویدن علاقه دارند. گارمین Forerunner 165 در دو مدل استاندارد و Forerunner 165 Music عرضه خواهد شد. قیمت ساعت هوشمند گارمین در مدل استاندارد ۲۷۹ یورو (۲۹۹ […]

گارمین بیشتر با ساعت‌های هوشمند ورزشی شناخته می‌شود و برای جلب رضایت خریداران، دکمه‌ی Run را از نو طراحی کرده است. این دکمه مخصوص کسانی است که به دویدن علاقه دارند.

گارمین Forerunner 165 در دو مدل استاندارد و Forerunner 165 Music عرضه خواهد شد. قیمت ساعت هوشمند گارمین در مدل استاندارد ۲۷۹ یورو (۲۹۹ دلار) خواهد بود. گفته می‌شود قیمت اسمارت واچ مورد بحث در مدل Music با فضای ذخیره‌سازی ۴ گیگابایتی برای پخش موسیقی و اتصال وای‌فای به ۳۲۹ یورو (۳۵۳ دلار) می‌رسد.

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 165 مجهز به نمایشگر ۱٫۲ اینچی اولد با وضوح ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل است. این ساعت هوشمند از حسگر Elevate V4 PPG برای ردیابی ضربان قلب، ارتفاع‌سنج و فشارسنج بهره می‌برد. عمر باتری این ساعت هوشمند حدود ۱۱ روز است که نسبت‌به مدل‌های قبلی ضعیف‌تر محسوب می‌شود.

بند‌ گارمین فوررانر ۱۶۵ حدود ۲۰ میلی‌متر است که به‌راحتی باز می‌شود و از لحاظ ابعاد در بین بند ساعت‌های Forerunner 265 و ۲۶۵S قرار می‌گیرد. این ویژگی، ساعت هوشمند گارمین فوررانر ۱۶۵ را به گزینه‌ای مناسب برای همه‌ی افراد تبدیل می‌کند.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21569 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!