چهارشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 21120 |
ارسال توسط :
109 بازدید
ارسال به دوستان
پ

سامسونگ اعلام کرده است که با دانشگاه پرینستون در آمریکا برای توسعه‌ی فناوری‌ ارتباطی ۶G همکاری خواهد کرد. سامسونگ ریسرچ آمریکا، بخش آمریکایی تحقیق و توسعه‌ی سامسونگ، برنامه‌ی جدید NextG Initiative را پیش خواهد برد. سال گذشته، دپارتمان مهندسی و علوم کاربردی دانشگاه پرینستون، NextG Initiative را برای شتاب‌دهی به گسترش فناوری‌های جدید در زمینه‌های […]

سامسونگ اعلام کرده است که با دانشگاه پرینستون در آمریکا برای توسعه‌ی فناوری‌ ارتباطی ۶G همکاری خواهد کرد. سامسونگ ریسرچ آمریکا، بخش آمریکایی تحقیق و توسعه‌ی سامسونگ، برنامه‌ی جدید NextG Initiative را پیش خواهد برد.

سال گذشته، دپارتمان مهندسی و علوم کاربردی دانشگاه پرینستون، NextG Initiative را برای شتاب‌دهی به گسترش فناوری‌های جدید در زمینه‌های شبکه‌های ارتباطی، حسگرهای هوشمند و پایداری شبکه راه‌اندازی کرد.

واحد تحقیقاتی NextG Initiative به‌تازگی برنامه‌ی همکاری با کسب‌وکارها را برای تقویت روابط بین دانشگاه، شرکت‌ها و رهبران صنعت تأسیس کرده‌ است. سامسونگ به این برنامه پیوست تا شکاف بین تحقیقات دانشگاهی و کاربردهای واقعی را پر کند و آینده‌ی ۶G را شکل دهد. اریکسون، اینتل، مدیاتک، نوکیا بل‌لبز، کوالکام و وودافون نیز اعضای دیگر این برنامه هستند.

در جولای ۲۰۲۰ (تیر و مرداد ۱۳۹۹)، مرکز تحقیقات ارتباطات پیشرفته‌ی سامسونگ (ACRC) اولین سند معرفی فناوری ۶G را منتشر کرد. سپس در می ۲۰۲۲ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱)، غول فناوری کره‌ای گزارش جامع دیگری را با محوریت ۶G به‌نمایش گذاشت و خود را در میان شرکت‌های پیشرو در شکل‌گیری شبکه‌ی ۶G قرار داد.

از آنجا که سامسونگ از اعضای گروه فریم‌ورک ۶G در اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات و ارتباطات بی‌سیم (ITU-R) و عضو انجمن جهانی تأمین‌کنندگان موبایل (GSA) است، نقش تعیین‌کننده‌ای در استانداردسازی این فناوری خواهد داشت.

آندریا گلداسمیت، رئیس دانشکده‌ی مهندسی و علوم کاربردی پرینستون، گفت: «بهترین تحقیقات دانشگاهی برای کمک به تحقق شبکه‌های بی‌سیم نسل بعدی، از طریق تعامل نزدیک بین اعضای هیئت‌ علمی و رهبران صنعت حاصل می‌شود. ما در برنامه‌ی NextG قصد داریم همکاری‌های عمیقی با محوریت فناوری‌های بی‌سیم و همچنین سیاست‌گذاری در این زمینه داشته باشیم که برای شکل‌گیری نوآوری‌های معنی‌دار و رهبری جهانی در دوران تغییر ضروری است.»

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21120 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!