چهارشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 19394 |
ارسال توسط :
84 بازدید
ارسال به دوستان
پ

پیکسل فولد اصلی در رویداد Google I/O 2023 معرفی شد. اگر گوگل بخواهد پیکسل فولد ۲ را با تراشه‌ی تنسور G4 عرضه کند شاهد تغییراتی در برنامه‌های این شرکت خواهیم بود؛ زیرا رویداد سخت‌افزاری غول جستجوی اینترنت در پاییز برگزار می‌شود و اگر بخواهد پیکسل فولد ۲ را در I/O 2024 معرفی کند، احتمالاً از […]

پیکسل فولد اصلی در رویداد Google I/O 2023 معرفی شد. اگر گوگل بخواهد پیکسل فولد ۲ را با تراشه‌ی تنسور G4 عرضه کند شاهد تغییراتی در برنامه‌های این شرکت خواهیم بود؛ زیرا رویداد سخت‌افزاری غول جستجوی اینترنت در پاییز برگزار می‌شود و اگر بخواهد پیکسل فولد ۲ را در I/O 2024 معرفی کند، احتمالاً از سیستم-روی-چیپ تنسور G4 بهره نخواهد گرفت.

پیکسل فولد ۲ در مراحل تست‌های اعتبارسنجی مهندسی (EVT) است و این یعنی هنوز چندین مرحله تا تولید انبوه (MP) فاصله دارد. باتوجه به این موضوع، احتمال معرفی دستگاه مذکور در I/O 2024 کاهش می‌یابد.

هنوز جزئیات زیادی درمورد سایر مشخصات پیکسل فولد ۲ دردسترس نیست اما انتظار می‌رود تراشه‌ی این محصول نسبت‌به سال گذشته ارتقاء یابد. در برخی شایعات گفته شده این پردازنده از هسته‌های Cortex-X4 و Cortex A720 و Cortex A520 استفاده خواهد کرد و تولید آن را TSMC انجام خواهد داد.

ظاهراً نمونه‌ی آزمایشی پیکسل فولد ۲ به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز است. درمقام‌مقایسه پیکسل فولد اصلی از ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 استفاده می‌کند. افزایش رم روی گوشی مذکور نشان می‌دهد گوگل احتمالاً به سخت‌افزار قدرتمندتر برای ارائه‌ی قابلیت‌های جدید ازجمله ویژگی‌های هوش مصنوعی و دستیار هوش مصنوعی Pixie نیاز دارد.

استفاده از فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 در پیکسل فولد ۲ به افزایش سرعت بارگذاری فایل‌ها در حافظه کمک می‌کند؛ قابلیتی که برای ارائه‌ی عملکرد روان در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد.

قیمت گوشی گوگل پیکسل فولد ۲ نیز هنوز مشخص نیست و باید دید درمقایسه‌با قیمت گوشی مهم‌ترین رقیبش یعنی گلکسی زد فولد ۶ ارزان‌تر خواهد بود یا گران‌تر.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 19394 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!