جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18266 |
ارسال توسط :
52 بازدید
ارسال به دوستان
پ

شرکت تپسی خرداد ماه ۱۴۰۱ بود که به‌عنوان اولین استارتاپ کشور وارد فرابورس شد. امروز پس از مطرح شدن گمانه‌زنی‌هایی درباره فروش بخشی از سهام این شرکت، رسماً اعلام شد که دو بلوک از سهام تپسی (شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس) که مجموعاً بیش از ۴۱ درصد سهام این شرکت فرابورسی را تشکیل می‌دهد، […]

شرکت تپسی خرداد ماه ۱۴۰۱ بود که به‌عنوان اولین استارتاپ کشور وارد فرابورس شد. امروز پس از مطرح شدن گمانه‌زنی‌هایی درباره فروش بخشی از سهام این شرکت، رسماً اعلام شد که دو بلوک از سهام تپسی (شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس) که مجموعاً بیش از ۴۱ درصد سهام این شرکت فرابورسی را تشکیل می‌دهد، به یک شخص حقوقی فروخته شده است.

یکی از این دو بلوک با حجم ۳۳۵ میلیون و ۷۸۱ هزار سهم، در مجموع ۱۳.۶۴ درصد سهم از کل سهام این شرکت را شامل می‌شود. بلوک دوم نیز ۲۷.۷۴ درصد از کل سهام تپسی را تشکیل داده است که ۶۸۳ میلیون و ۲۶۹ هزار سهم از مجموع سهام این شرکت را شامل می‌شود.

با وجود این که به‌طور رسمی اعلام نشده خریدار سهام مدیریتی بیش از ۴۱ درصدی تپسی کدام شخص حقوقی است اما شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌های مطرح‌شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که گروه صنعتی گلرنگ این سهام را خریداری کرده است.

گروه صنعتی گلرنگ در چند ماه اخیر ۱۰۰ درصد سهام «الوپیک» را هم خریده است و در پلتفرم «شب» هم سه میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده بود. این شرکت به‌تازگی و با راه‌اندازی پلتفرم «اُفود» به حوزه سفارش آنلاین غذا هم وارد شود و رقیبی برای اسنپ‌فود باشد.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18266 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!