جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18224 |
ارسال توسط :
51 بازدید
ارسال به دوستان
پ

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به تازگی جشنواره‌ای را تحت عنوان «کمپین ۵۰-۵۰» برگزار کرده است تا به این ترتیب فرصتی را برای علاقه‌مندان ورود به این بازار پرطرفدار فراهم کند. با این کمپین می‌توانید بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای فقط با طی کردن چند مرحله ساده به درآمد برسید و از جوایز نفیس […]

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به تازگی جشنواره‌ای را تحت عنوان «کمپین ۵۰-۵۰» برگزار کرده است تا به این ترتیب فرصتی را برای علاقه‌مندان ورود به این بازار پرطرفدار فراهم کند. با این کمپین می‌توانید بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای فقط با طی کردن چند مرحله ساده به درآمد برسید و از جوایز نفیس این جشنواره که شامل جوایز رمزارزی و مسترکارت مسافرتی است، بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که فرصت شرکت در این کمپین محدود است و تنها تا پایان بهمن ماه فرصت مشارکت در این طرح برای کاربران وجود دارد. در ادامه این مقاله برای اطلاع از شرایط دریافت ساتوشی بیت کوین رایگان که همان واحدهای کوچک‌تر بیت کوین است، با ما همراه باشید.

علاقه‌مندان به دریافت بیت کوین رایگان به راحتی می‌توانند از طریق ثبت نام و طی کردن فرآیند احراز هویت (KYC) میزان ۲۵۰۰ ساتوشی بیت کوین دریافت کنند که مستقیما در کیف‌پول آنان قابل مشاهده است.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان در این کمپین جوایز رمزارزی رایگان دریافت کرد، دعوت از دوستان با کد دعوت است. برای دعوت از دوستانتان باید بعد از ورود به صفحه صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، وارد قسمت «کسب درآمد بدون سرمایه» شوید و کد یا لینک دعوت خود را برای دوستانتان ارسال کنید. در ازای هر فردی که با کد یا لینک دعوت شما اقدام به احراز هویت در او ام پی فینکس کند، ۲۵۰۰ ساتوشی بیت کوین به شما و همین مقدار به فرد دعوت شده تعلق می‌گیرد.

شایان ذکر است که هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و می‌توانید با دعوت دوستان بیشتر، بیت‌کوین رایگان بیشتری به دست آورید.

البته جذابیت کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس به همین موارد ختم نمی‌شود. نکته جالب توجه دیگر این است، به کاربرانی که موفق شوند تا پایان دوره جشنواره ۱۰۰ نفر را از طریق کد معرف به کمپین دعوت کنند، علاوه بر موارد یاد شده، یک مسترکارت مسافرتی به ارزش ۱۵۰ دلار نیز به عنوان هدیه از طرف او ام پی فینکس برای آنان ارسال خواهد شد. همچنین، در ازای دعوت و احراز هویت ۲۰۰ نفر از طریق کد معرف شما، علاوه بر مسترکارت مسافرتی، ۱۰۰ تتر نیز به حسابتان در این صرافی واریز می‌شود. شایان ذکر است که همه این مبالغ به صورت آنی قابل برداشت هستند.

افزون بر آن، تا سقف ۳۰ درصد از کارمزد تمامی معاملات افرادی که توسط شما به پلتفرم ارز دیجیتال او ام پی فینکس معرفی می‌شوند، برای همیشه به شما تعلق می‌گیرد. همچنین می‌توانید با انتخاب درصدهای گوناگون، بخشی از این هدیه را به فرد دعوت شده اختصاص دهید. کافیست کد یا لینک دعوت اختصاصی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و بدون سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال کسب درآمد داشته باشید.

بنابراین، به جرات می‌توان گفت که این یک فرصت استثنائی برای علاقه‌مندان به بازار کریپتو است تا بتوانند بدون سرمایه‌گذاری اولیه وارد بازار کریپتو شوند.

چگونه بیت کوین دریافت شده از کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس را نقد کنیم

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18224 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!