جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18203 |
ارسال توسط :
51 بازدید
ارسال به دوستان
پ

سرفیس پرو در سال‌های اخیر به دستگاه قدرتمندی تبدیل شده است. این محصول اکنون از پردازنده اینتل مشابه لپ‌تاپ‌ها بهره می‌برد و نسخه‌ی کامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند. اگرچه ویژگی مذکور نشان‌دهنده‌ی قدرت پردازشی سرفیس پرو است اما عمر باتری و استفاده در حالت تبلت را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. کار با ویندوز بدون […]

سرفیس پرو در سال‌های اخیر به دستگاه قدرتمندی تبدیل شده است. این محصول اکنون از پردازنده اینتل مشابه لپ‌تاپ‌ها بهره می‌برد و نسخه‌ی کامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند. اگرچه ویژگی مذکور نشان‌دهنده‌ی قدرت پردازشی سرفیس پرو است اما عمر باتری و استفاده در حالت تبلت را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

کار با ویندوز بدون ماوس و کیبورد چندان آسان نیست و به‌همین دلیل برخی شرکت‌ها مثل لنوو، تعدادی از محصولات ویندوزی خود را اکنون با سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین مسائل درباره‌ی محصولات تبدیل‌شدنی مثل سرفیس پرو ۹ این است که مایکروسافت تنها شرکتی محسوب می‌شود که به‌طور جدی در این حوزه فعالیت دارد و هرجا صحبت از کامپیوتر دو در یک به‌میان آید، اکثر کاربران یاد سرفیس پرو می‌افتند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل، سال ۲۰۱۲ در مصاحبه‌ با مجله‌ی تایم توضیح داد چرا تولید دستگاه‌های تبدیل‌شدنی ایده‌ی خوبی نیست. او گفت در محصولات تبدیل‌شدنی دوکاره شما باید از برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها صرف‌نظر کنید و در نهایت این چیزی نیست که همه را راضی نگه دارد. کوک در بخشی از مصاحبه اعلام کرد: «شما نمی‌توانید یک توستر و یک یخچال را با هم ترکیب کنید و نتیجه‌ی چنین دستگاهی احتمالاً مورد پسند کاربران نیست.»

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18203 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!