جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18182 |
ارسال توسط :
56 بازدید
ارسال به دوستان
پ

گمانه‌زنی‌ درباره‌ی GTA 6 همچنان ادامه دارد و طرفداران بحث‌هایی با موضوع ویژگی‌ها و پیشرفت‌های منحصربه‌فرد این بازی مطرح کرده‌اند. RockstarAgentX با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) به احتمال بهتر‌بودن مکانیک تیراندازی GTA VI درمقایسه‌با The Last Of Us Part 2 اشاره کرده است. برخی افراد پاسخ‌هایی به پست RockstarAgentX داده‌اند که نشان می‌دهد […]

گمانه‌زنی‌ درباره‌ی GTA 6 همچنان ادامه دارد و طرفداران بحث‌هایی با موضوع ویژگی‌ها و پیشرفت‌های منحصربه‌فرد این بازی مطرح کرده‌اند. RockstarAgentX با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) به احتمال بهتر‌بودن مکانیک تیراندازی GTA VI درمقایسه‌با The Last Of Us Part 2 اشاره کرده است.

برخی افراد پاسخ‌هایی به پست RockstarAgentX داده‌اند که نشان می‌دهد اکثر آن‌ها به بهبود سیستم تیر‌اندازی GTA 6 امیدوارند. اگرچه اولین تریلر بازی دردسترس قرار گرفته است؛ اما هیچ ویدئو رسمی از گیم‌پلی و مکانیک تیراندازی آن وجود ندارد؛ به‌همین‌دلیل، نمی‌توان با قاطعیت درباره‌ی ویژگی‌هایش صحبت کرد.

RockstarAgentX با انتشار ویدئویی از طرفداران GTA 6 درباره‌ی احتمال بهتر‌بودن مکانیک تیراندازی این بازی درمقایسه‌با The Last Of Us Part 2 سؤال کرد. کاربری به‌ نام Cruniimal نیز به مکانیک شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) در GTA 6 اشاره کرده است.

هشدار: ویدئو زیر حاوی صحنه‌هایی آزاردهنده است

همان‌طور‌که در ویدئو بالا مشاهده می‌کنید، هر شلیک گلوله زخمی را در نقطه‌ی مدنظر ایجاد می‌کند. این ویژگی باعث بهبود واقع‌گرایی می‌شود و انتظار داریم GTA 6 روی چنین مکانیکی تمرکز کند.

اولین تریلر GTA 6 اطلاعات زیادی درباره‌ی بازی ارائه داد؛ اما ازنظر گیم‌پلی جزئیات خاصی در آن وجود نداشت. تریلر دوم بازی در آینده می‌تواند جزئیات بیشتری از آن ارائه دهد.

نکات فاش‌شده در اولین تریلر رسمی GTA 6 نمی‌توانند جزئیات مربوط به نسخه‌ی نهایی بازی را تأیید کنند. همچنین، فیلم‌های لورفته از این بازی مربوط به مراحل توسعه هستند؛ بنابراین، احتمال دارد قبل‌ از انتشار نهایی شاهد تغییراتی در آن باشیم.

به‌هر‌حال طبق شایعه‌ها و گزارش‌های اخیر احتمال دارد GTA VI از سیستم تیراندازی جدیدی بهره ببرد که با شلیک هر تیر، تأثیری با جزئیات زیاد روی هدف خواهد گذاشت. جی تی ای ۶ در سال ۲۰۲۵ برای نسل جدید کنسول پلی استیشن و کنسول ایکس باکس منتشر می‌شود.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18182 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!