جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17718 |
ارسال توسط :
52 بازدید
ارسال به دوستان
پ

جمهوری مالدیو کشوری زیبا واقع در اقیانوس هند است که از ۱۲۰۰ جزیره باشکوه تشکیل شده است که از بین آن‌ها فقط ۲۰۲ جزیره مسکونی هستند. این کشور با قاره آسیا ۷۵۰ کیلومتر فاصله دارد و به‌عنوان کم‌ارتفاع‌ترین کشور جهان و کوچکترین و کم‌جمعیت‌ترین کشور آسیایی شناخته می‌شود؛ اما با این حال یکی از مهم‌ترین […]

جمهوری مالدیو کشوری زیبا واقع در اقیانوس هند است که از ۱۲۰۰ جزیره باشکوه تشکیل شده است که از بین آن‌ها فقط ۲۰۲ جزیره مسکونی هستند. این کشور با قاره آسیا ۷۵۰ کیلومتر فاصله دارد و به‌عنوان کم‌ارتفاع‌ترین کشور جهان و کوچکترین و کم‌جمعیت‌ترین کشور آسیایی شناخته می‌شود؛ اما با این حال یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری جهان است. هر ساله میلیون‌ها توریست از کشورهای مختلف برای بازدید از جزایر مرجانی و جاذبه‌های دیدنی منحصربه‌فرد و خاص از طریق تور مالدیو فلای تودی راهی این کشور می‌شوند. در این مطلب قصد داریم درباره دلایل ارزش بازدید از مالدیو و سفر به این کشور زیبا با تور گروهی صحبت کنیم.

چرا تور مالدیو یکی از پرطرفدارترین تورهای گروهی است؟

دلایلی که گردشگران را ترغیب می‌کند که برای گذراندن تعطیلات، رزرو تور گروهی مالدیو و سفر به این کشور شگفت‌انگیز را انتخاب کنند، شامل موارد زیر است:

امکان استراحت در سواحل زیبای مالدیو

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت مالدیو در بین گردشگران، امکان استراحت در سواحل زیبا، تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و زباله است. گردشگران قبل از طلوع خورشید شاهد رنگ‌هایی جادویی بنفش و نارنجی و قرمز در ساحل هستند و بعد از اینکه خورشید طلوع کرد، می‌توانند در دمای ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد از تابش ملایم نور آفتاب، صدای امواج آرام و روح‌نواز دریا لذت ببرند.

لذت بردن از ورزش‌ها و تفریحات آبی

دلیل دیگری که بازدید از مالدیو را هیجان‌انگیزتر می‌کند، امکان لذت بردن از ورزش‌ها و تفریحات آبی است.‌ از پرطرفدارترین ورزش‌های آبی در سواحل مالدیو می‌توان مواردی مانند قایق‌رانی و قایق‌سواری در دریا، شنا، جت‌ اسکی، غواصی، کایاک سواری، غلتک سواری، موج سواری و غیره را نام برد. در بهترین اقامتگاه‌های جزایر توریستی مالدیو مربیان نیز به همراه گردشگران برای انجام ورزش‌های آبی به ساحل می‌روند تا مهارت‌های لازم را به آن‌ها بیاموزند.

اقامت در بهترین ریزورت هتل‌های دنیا

به جرئت می‌توان گفت که بهترین ریزورت هتل‌ها یا مجتمع‌های تفریحی لوکس دنیا در جزایر مالدیو ساخته شده‌اند. گردشگران با اقامت در این هتل‌های مجلل می‌توانند به یک ساحل اختصاصی دسترسی داشته باشند و از امکانات و خدمات رفاهی لوکس لذت ببرند.

سوار شدن در هواپیماهای دریایی و عکاسی از بالا

در کشور مالدیو برای رفت‌وآمد به جزایر مختلف از هواپیماهای دریایی به‌عنوان وسیله حمل‌ونقل استفاده می‌شود‌. گردشگران می‌توانند با سوار شدن در این هواپیماها پرواز روی آب‌های اقیانوس هند را تجربه کنند و همزمان از بالا از چشم‌انداز زیبای کشور هزارجزیره مالدیو که به یک پرنده شباهت دارد، عکس بگیرند. عکاسی در هواپیماهای دریایی یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های سفر به مالدیو است.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17718 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!