جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17366 |
ارسال توسط :
53 بازدید
ارسال به دوستان
پ

درحالی که رونمایی از شیائومی ۱۴ اولترا بسیار نزدیک است، جزئیات اولیه از گوشی‌های شیائومی ۱۵ پرو و شیائومی ۱۵ اولترا فاش شده است. طبق اطلاعات فاش‌شده در ویبو، شیائومی ۱۵ پرو و شیائومی ۱۵ اولترا به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز خواهند بود؛ حسگری که از سال‌های گذشته در انواع گوشی سامسونگ (مدل‌های پرچمدار) […]

درحالی که رونمایی از شیائومی ۱۴ اولترا بسیار نزدیک است، جزئیات اولیه از گوشی‌های شیائومی ۱۵ پرو و شیائومی ۱۵ اولترا فاش شده است.

طبق اطلاعات فاش‌شده در ویبو، شیائومی ۱۵ پرو و شیائومی ۱۵ اولترا به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز خواهند بود؛ حسگری که از سال‌های گذشته در انواع گوشی سامسونگ (مدل‌های پرچمدار) مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نوع حسگر اثر انگشت شیائومی ۱۵ اطلاعات دقیقی دردسترس نیست.

حسگر‌های اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی، یک نقشه‌ی سه‌بعدی از اثر‌ انگشت کاربر تهیه می‌کنند. این حسگر‌ها امنیت و دقت بیشتری نسبت به نمونه‌های اپتیکال دارند و اثرانگشت‌های چرب و آلوده را بهتر تشخیص می‌دهند.

گوشی شیائومی ۱۵ به صفحه‌نمایش تخت ۶٫۳۶ اینچی اولد ۱.۵K با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. از طرفی شیائومی ۱۵ پرو برخلاف برادر کوچک‌ترش از صفحه‌نمایشی خمیده با ابعاد بزرگ‌تر و وضوح ۲K استفاده خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط

پرچمداران کنونی غول چینی یعنی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو به حسگر اثر انگشت اپتیکال مجهز هستند.

از قیمت گوشی های جدید شیائومی اطلاعات دقیقی دردسترس نیست، اما احتمال دارد چینی‌ها برای عرضه‌ی سری شیائومی ۱۵ در اکتبر سال جاری میلادی (مهر و آبان ۱۴۰۳)، خط تولید این خانواده را در ماه سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۳) راه‌اندازی کنند.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17366 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!