جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17073 |
ارسال توسط :
43 بازدید
ارسال به دوستان
پ

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ با هسته‌های سفارشی جدید کوالکام که جایگزین هسته‌های Cortex شده‌اند، در همین آزمون در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۲٬۸۴۵ و ۱۰٬۶۲۸ را کسب کرده است. دلیل تفاوت بزرگ در امتیازات چند هسته‌ای A18 پرو و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را می‌توان به استفاده از ترکیب و تعداد مختلف هسته‌ها […]

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ با هسته‌های سفارشی جدید کوالکام که جایگزین هسته‌های Cortex شده‌اند، در همین آزمون در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۲٬۸۴۵ و ۱۰٬۶۲۸ را کسب کرده است.

دلیل تفاوت بزرگ در امتیازات چند هسته‌ای A18 پرو و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را می‌توان به استفاده از ترکیب و تعداد مختلف هسته‌ها نسبت داد.

دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک در تست گیک‌بنچ ۶ توانست در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیاز ۲٬۷۷۶ و ۱۱٬۷۳۹ را کسب کند. بدین ترتیب تراشه‌ی پرچمدار جدید تایوانی‌ها حداقل روی کاغذ در بخش چندهسته‌ای قوی‌تر از دو پردازنده‌ی رقیب است.

A18 پرو که قلب تپنده‌ی گوشی آیفون خواهد بود، ۶ هسته‌ی پردازشی شامل دو هسته‌ی عملکرد بالا و چهار هسته‌ی کم‌مصرف خواهد داشت. این درحالی است که ظاهراً اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و دیمنسیتی ۹۴۰۰ هسته‌های کم‌مصرف را به‌طور کلی کنار خواهند گذاشت.

کوالکام، اپل و مدیاتک مشتریان شرکت TSMC هستند و امسال هرسه تراشه‌ براساس فرآیند N3E (۳ نانومتری) این شرکت ساخته خواهند شد. بنابراین رقابت بین سه شرکت جذاب‌تر از همیشه خواهد بود.

پردازنده‌ی A18 پرو اپل در بهترین گوشی های آیفون یعنی آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس استفاده خواهد شد. مشخص نیست قیمت CPU تأثیری بر قیمت گوشی های جدید خواهد گذاشت یا خیر.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17073 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!