جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15972 |
ارسال توسط :
42 بازدید
ارسال به دوستان
پ

Cartoon Yourself برنامه‌ای ساده و سرگرم‌کننده برای تبدیل عکس به کارتون است. اپلیکیشن مذکور از الگوریتم‌های بسیار پیشرفته برای ساخت تصاویر کارتونی بهره می‌برد و به‌همین‌دلیل تصاویری با جزئیات بسیار بالا ایجاد می‌کند که در نمونه‌های رقیب کمتر دیده می‌شود. اپلیکیشن Cartoon Yourself آیفون امکانات مفید دیگری مثل افزودن برچسب، متن و حاشیه را دراختیار […]

Cartoon Yourself برنامه‌ای ساده و سرگرم‌کننده برای تبدیل عکس به کارتون است. اپلیکیشن مذکور از الگوریتم‌های بسیار پیشرفته برای ساخت تصاویر کارتونی بهره می‌برد و به‌همین‌دلیل تصاویری با جزئیات بسیار بالا ایجاد می‌کند که در نمونه‌های رقیب کمتر دیده می‌شود.

اپلیکیشن Cartoon Yourself آیفون امکانات مفید دیگری مثل افزودن برچسب، متن و حاشیه را دراختیار کاربر قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توان بدون نیاز به برنامه‌های اضافه، عکس مورد نظر را تزئین و برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی آماده کرد. این برنامه همچنین با هوش مصنوعی می‌تواند حالت چهره‌ی شما را شاد، غمگین یا متعجب کند که ویژگی بسیار جذاب و کاربردی‌ای محسوب می‌شود.

ویژگی‌های مهم Cartoon Yourself:

  • تبدیل عکس‌های پرتره به سبک‌های مختلف کارتونی با بالاترین کیفیت و جزئیات بسیار بالا
  • ارائه‌ی جلوه‌های واقع‌گرایانه روی چهره با امکان متحرک‌‌سازی
  • تبدیل خودکار حالت احساسی چهره
  • انتخاب بهترین برنامه برای تبدیل عکس به کارتون به نیاز و سلیقه‌ی شما بستگی دارد. اگر به‌دنبال اپلیکیشنی با قابلیت‌های پیشرفته هستید، Prisma و Cartoon Draw Cam گزینه‌های مناسبی هستند. اگر به‌دنبال روشی ساده برای تبدیل هر نوع عکسی به کارتون هستید، Clip2Comic انتخابی ایدئال است.

    منبع : زومیت

    منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15972 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
      برچسب ها:
    لینک کوتاه خبر:
    تبلیغات
    ×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!