جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15878 |
ارسال توسط :
82 بازدید
ارسال به دوستان
پ

احتمالا دومین تریلر جی تی ای ۶ با تریلر اول کاملاً متفاوت خواهد بود. حدود دو سال تا عرضه‌ی بازی فاصله داریم و همین موضوع طرفداران را بی‌تاب کرده و آن‌ها را بیشتر به گمانه‌زنی واداشته است. اولین تریلر جی تی ای ۶ تنوع دنیای بازی را تا حدی به گیمرها نشان داد. صحنه‌ها بسیار […]

احتمالا دومین تریلر جی تی ای ۶ با تریلر اول کاملاً متفاوت خواهد بود. حدود دو سال تا عرضه‌ی بازی فاصله داریم و همین موضوع طرفداران را بی‌تاب کرده و آن‌ها را بیشتر به گمانه‌زنی واداشته است.

اولین تریلر جی تی ای ۶ تنوع دنیای بازی را تا حدی به گیمرها نشان داد. صحنه‌ها بسیار زیبا به‌نظر می‌رسیدند و به‌نوعی حتی بهتر از Red Dead Redemption 2 بودند.

راک‌استار گیمز در تریلر اول نگاهی اولیه به لوسیا و جیسون، قهرمانان بازی، انداخت و بیشتر روی لوسیا متمرکز بود. این باعث شده است که طرفداران گمانه‌زنی کنند که تریلر دوم GTA 6 بیشتر بر جیسون تمرکز کند.

به‌گزارش گیمینگ‌بایبل، تریلر دوم ممکن است اطلاعات بیشتری از جیسون به ما بدهد. همچنین، ممکن است چندین لانگ‌شات از Vice City و ساکنان آن را به ما نشان دهد.

مقاله‌های مرتبط

طرفداران امیدوارند که گیم‌پلی واقعی را ببینند؛ زیرا اولین تریلر، بازیکن را در حال انجام کاری نشان نمی‌داد. نشان‌دادن چند تعقیب‌و‌گریز با ماشین یا صحنه‌ی مبارزه، تبلیغ خوبی برای بازی خواهد بود.

اصلی‌ترین چیزی که همه می‌خواهند در تریلر بعدی GTA 6 ببینند، تاریخ انتشار دقیق این بازی است.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15878 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!