سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4679 |
ارسال توسط :
164 بازدید
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد نگهبان، اظهار داشت: در پی گزارش کلاهبرداری‌های سریالی از کسبه هسته مرکزی شهر مشهد با رسیدهای جعلی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری امام رضا(ع) قرار گرفت. به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در بررسی اظهارات یکی از شکات که شاگرد […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد نگهبان، اظهار داشت: در پی گزارش کلاهبرداری‌های سریالی از کسبه هسته مرکزی شهر مشهد با رسیدهای جعلی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری امام رضا(ع) قرار گرفت.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در بررسی اظهارات یکی از شکات که شاگرد یک مغازه نقره‌فروشی در محدوده خیابان سرشور است، مشخص شد مردی جوان با ظاهری شیک خودش را پزشک معرفی کرده و با نشان دادن کارت طبابت و جلب اعتماد، یک حلقه انگشتر فیروزه نفیس، یک تسبیح نفیس را به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال انتخاب و وجه آن را کارت به کارت کرده و تصویر رسید پرداخت وجه را به وی نمایش داده که پس از خارج شدن این فرد متوجه می شود که کلاهبرداری شده و مبلغ به حساب واریز نشده است.

فرمانده انتظامی مشهد، عنوان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری امام رضا(ع) پس از بررسی اظهارات مالباخته‌ها و تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و مخفیگاه متهم را در داخل یک سوئیت آپارتمان شناسایی کردند.

نگهبان عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل اموال شاکی را کشف کردند.

وی، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های به عمل آمده و مواجهه با مالباخته‌ها به ۲۳ فقره کلاهبرداری از کسبه با رسید جعلی در سطح شهر مشهد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد، خاطرنشان کرد: تاکنون ۷ مالباخته شناسایی و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

نگهبان در ادامه از شهروندان خواست با فعال‌سازی سامانه پیامک حساب بانکی از انجام هر گونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شوید و قبل از تحویل کالا، حتما مطمئن شوید که این پیامک از سوی بانک و با سرشماره بانک برای شما ارسال شده است.

اقتصادآنلاین

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4679 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!