سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 36404 |
ارسال توسط :
27 بازدید
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل ازمرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر برکت حضرت امام رضا (ع)، روز جمعه ۲۸/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) از ابتدای میدان ولیعصر (عج) تا ابتدای میدان هفتم تیر برگزار […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل ازمرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر برکت حضرت امام رضا (ع)، روز جمعه ۲۸/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) از ابتدای میدان ولیعصر (عج) تا ابتدای میدان هفتم تیر برگزار می‌شود که بر همین اساس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی خود رابه منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه اجرا می‌کند.

وی ضمن اشاره به زمان و مکان اجرای این مراسم گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۸/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ در محل‌های استقراری خود در محدوده خیابان کریم خان حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر و معابر پیرامونی و منتهی به آن حضور خواهند یافت.

وی در خصوص محدویت‌های تردد این مراسم گفت: محدوده اول: از شمال میدان هفت تیر و خیابان مطهری. از جنوب خیابان طالقانی (از شرق خیابان مفتح و از غرب خیابان فلسطین) و محدوده دوم: از شمال خیابان مطهری (از جنوب خیابان انقلاب، از شرق خیابان شریعتی، از غرب خیابان حجاب است.

سرهنگ موسوی پور در خصوص محل توقف اتوبوس‌ها در این مراسم افزود: این محل‌ها، ۱ – خیابان طالقانی از میدان فلسطین به سمت غرب ۲- خیابان طالقانی از تقاطع خیابان ولیعصر (عج) به سمت شرق ۳- خیابان حافظ از خیابان کریم خان به سمت جنوب، ۴- خیابان قائم مقام فراهانی، ۵- خیابان میرزای شیرازی، ۶- خیابان قرنی هستند.

وی همچنین از رانندگان خواست قبل از اجرای این مراسم در محدوده‌های خیابان کریم خان از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) و میدان ولیعصر (عج) و بلوار کشاورز از تقاطع خیابان فلسطین به سمت شرق پارک و توقف نداشته باشند.

اقتصادآنلاین

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36404 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!