سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 32840 |
ارسال توسط :
34 بازدید
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهرداد کیانی شهردار کرج در آیین راه اندازی خط اتوبوس های برقی کرج گفت : ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی با صرف ۱۰ هزار میلیارد ریال برای کلانشهر کرج خریداری و وارد فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی این شهر شده است. وی افزود: خدمات این اتوبوس ها با حمایت […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهرداد کیانی شهردار کرج در آیین راه اندازی خط اتوبوس های برقی کرج گفت : ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی با صرف ۱۰ هزار میلیارد ریال برای کلانشهر کرج خریداری و وارد فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی این شهر شده است.

وی افزود: خدمات این اتوبوس ها با حمایت دولت سیزدهم در کلانشهر کرج برای شهروندان رایگان است.

کیانی اظهار کرد: سیستم شارژ برقی این اتوبوس ها نیز نصب و راه اندازی شده و از فردا چهارشنبه اتوبوس های برقی به طور رسمی به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

شهردار کرج گفت : راه اندازی این اتوبوس ها تحولی شگرف در حمل ونقل شهری کلانشهر کرج محسوب می شود و امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

وی اظهار کرد: مدیریت شهری کرج در کنار توسعه حمل ونقل شهری، ۲ پروژه مهم و بزرگ، آزاد راه شهید سلیمانی و قطار شهری را با سرعت در دست تکمیل دارد.

کیانی افزود: طی ۲ سال گذشته با حمایت شورای اسلامی شهر کرج اقدامات گسترده ای برای روان سازی ترافیک وتحول در حمل ونقل شهری کرج به عمل آمده است.

اقتصادآنلاین

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 32840 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!