پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3152 |
ارسال توسط :
155 بازدید
ارسال به دوستان
پ

یکی از فعالان حوزه موسیقی از بستری شدن یکی از خوانندگان مطرح پاپ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خبر داد.

بر اساس آخرین خبر‌های یکی از فعالان حوزه موسیقی، «ناصر زینلی» خواننده پاپ به دلیل پایین آمدن سطح اکسیژن خون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

نام کوچک او ناصر و نام خانوادگیش زینعلی است. اصالت او به یکی از روستا‌های بروجرد در استان لرستان برمی گردد. در واقع می‌توانیم بگوییم که ناصر زینعلی از اقوام لر کشورمان محسوب می‌شود. اطلاعات دقیق و زیادی از زمان و مکان تولد او در دسترس نیست و عموما تنها اخبار مربوط به کار‌ها و آهنگ‌های او در فضای مجازی پخش شده است.

او فعالیت‌های زیادی در عرصه‌ی موسیقی انجام داده است. علاقه‌ی او به موسیقی از همان ابتدای کودکی شکل گرفت. او در سبک پاپ موسیقی فعالیت می‌کند و در واقع یکی از خوانندگان تقریبا قدیمی موسیقی پاپ نیز به شمار می‌آید.


منبع:


انتخاب

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3152 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!