سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27751 |
ارسال توسط :
46 بازدید
ارسال به دوستان
پ

پسر ۸ ساله که هنگام درگیری کودکانه با برادرش بر اثر فرورفتن قیچی به جمجمه‌اش مجروح شده بود با یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز در بیمارستان بندرعباس نجات یافت.

شامگاه ۱۷ اسفند پسربچه‌ای ۸ ساله با آمبولانس از شهرستان بستک به مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبراعظم(ص) بندرعباس اعزام شد.

طبق معاینه اولیه و بررسی انجام شده، مشخص شد که وی با برادرش دعوا کرده و بر اثر پرتاب کیف لوازم آرایشی مادرشان ناگهان قیچی «ابروی» مادر از کیف خارج شده و در جمجمه مرساد ۸ ساله فرو رفته است که بلافاصله خانواده وی را به بیمارستان بستک منتقل کردند و از آنجا به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد.
دکتر آرمین عظیمی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات گفت: قیچی از جمجمه بیمار رد شده و تابل جمجمه را سوراخ کرده و به سینوس‌های وریدی اصلی نزدیک شده بود که بلافاصله سی تی آنژیو گرافی انجام شد و سپس در اتاق عمل پوست بیمار باز و مقداری از استخوان جمجمه برداشته شد تا بتوان قیچی را از جمجمه خارج کرد.
این متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات با اشاره به اینکه این جسم خارجی به اندازه ٢ سانت داخل جمجمه شده بود، گفت: قیچی وارد مغز نشده وآسیب جدی وارد نکرده بود.
این عمل حدود یک ساعت به طول انجامید و در حال حاضر بیمار در بخش داخلی مغز و اعصاب تحت مداوا و بستری است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27751 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!