شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22236 |
ارسال توسط :
33 بازدید
ارسال به دوستان
پ

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه کمیته‌ای در خصوص بیماری‌های تنفسی در وزارت بهداشت تشکیل شده و درباره میزان ابتلا به آنفلوانزا و کووید گزارش‌ می‌دهد؛ در عین حال گفت: در ارتباط با سویه “JN.۱” کرونا هنوز به طور رسمی موردی در کشور ثبت نشده است.

وی درباره ثبت موارد ابتلا به سویه JN.۱ اظهار کرد: در حال حاضر، موردی در ارتباط با ابتلا به سوش JN.۱ در کشور ثبت نشده است. 

معاون بهداشت وزیر بهداشت درباره موارد آنفلونزا نیز توضیح داد: کمیته‌ای در خصوص بیماری‌های تنفسی در وزارت بهداشت تشکیل شده و درباره میزان ابتلا به آنفلوانزا و کووید گزارش‌هایی ارائه می‌دهد. این کمیته بر مبنای اطلاعات مربوط به آزمایش‌ها و میزان موارد بستری شده مبتلایان به آنفلونزا نسبت به تمهیدات لازم اقدام می‌کند و پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهد. 

فرشیدی با بیان اینکه اقدمات وزارت بهداشت در ارتباط با بیماری‌های تنفسی محدود به آنفلونزا نمی‌شود، افزود: کمیته بیماری‌های تنفسی وزارت بهداشت فقط به بیماری آنفلونزا توجه نمی‌کند بلکه کووید را نیز در کانون توجه قرار داده و تمهیدات لازم را انجام می‌دهد. وزارت بهداشت، برنامه‌های لازم در ارتباط با کووید را انجام می‌هد که در ارتباط با این بیماری دچار غافلگیری نشویم. 

وی ادامه داد: کمیته بیماری‌های تنفسی وزارت بهداشت در ارتباط با میزان بیماری‌های تنفسی، گزارش‌هایی به معاونت بهداشت ارائه می‌دهد. 

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22236 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!