سه شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18786 |
ارسال توسط :
44 بازدید
ارسال به دوستان
پ

حوادث رکنا: سرهنگ سعید راستی معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش شرور در طرح اقتدار پلیس،خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران طرح  برخورد با اراذل و اوباش  سطح شهر تهران  را که دارای سابقه شرارت و تخریب اموال عمومی و درگیری  بودند، عملیاتی کردند.

وی افزود: در اجرای طرح  اقتدار پلیس که به مدت ۲۴ ساعت به طول انجامید  ۱۶ نفر از اراذل و اوباش  دستگیر شدند.

راستی به  بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان با دستور قضائی اشاره کرد و افزود: در این عملیات پلیسی سلاح سرد و سلاح گرم که متهمان با آن ها قدرت نمایی می کردند کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران تصریح کرد: تمامی متهمان پس از اعتراف به جرایم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند .

سرهنگ راستی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

 

منبع : رکنا

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18786 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!