شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 14805 |
ارسال توسط :
42 بازدید
ارسال به دوستان
پ

کارگران کارخانه آرد زمرد ایذه با اشاره به آستانه تعطیلی این کارخانه و بیکار شدن حدود ۱۰۰ نفر، خواستار پیگیری این موضوع و رفع مشکلات این کارخانه از سوی مسئولین شدند.

 کارگران کارخانه آرد زمرد ایذه در تماس با خبرنگار ما از نیمه تعطیل شدن این کارخانه و احتمال تعطیلی کامل آن طی روزهای آینده به دلیل برخی مشکلات خبر دادند.

به گفته این کارگران بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این کارخانه فعالیت می‌کنند و معیشت ۱۰۰ خانوار در گرو تداوم فعالیت آن است.

این کارکنان خواستاری پیگیری و رسیدگی به مشکلات این کارخانه از سوی مسئولین مربوطه به خصوص استانداری خوزستان و فرمانداری ایذه و ایجاد امنیت شغلی برای خود شدند.

آن‌ها با اشاره به پیگیری موضوع از سوی مسئولین می‌گویند تعطیلی کارخانه در روزهای پایانی سال کارگران را با مشکلات روحی و اقتصادی مواجه کرده است.

گفتنی است؛ این کارخانه در حالی رو به تعطیلی است که ۲۵ سال سابقه فعالیت دارد و در حال حاضر با نیمه تعطیل شدن آن حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 14805 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!