شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 28480 |
ارسال توسط :
27 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رقابت پرسپولیس و استقلال از یکشنبه وارد فاز تازه‌ای می‌شود؛ استقلال نمی‌خواهد صدرنشینی در لیگ را از دست بدهد و پرسپولیس مثل فصل گذشته به فکر تصاحب همه جامهاست.

اوسمار ویرا که تا حدی اعتماد هواداران پرسپولیس را جلب کرده بود در دربی نتوانست بر خلاف صحبتی که کرده بود، راه‌های نفوذ به دروازه استقلال را پیدا کند و حالا این خطر برای او وجود دارد که تیم‌های دیگر مثل همین پیکان هم با تاکتیک استقلال مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کنند و امتیاز بگیرند. اوسمار باید تیمش را هجومی‌تر کند و البته زود گل بزند. پرسپولیس در فاز هجومی مهره‌های خوبی دارد اما بازیکنی مثل آل‌کثیر فراز و نشیب دارد. او اگر سر حال باشد پرسپولیس مشکل حادی برای گلزنی ندارد اما روزی که از فرم ایده‌آل دور باشد دیگران باید جورش را بکشند. پرسپولیس نیاز دارد در بازی‌های آینده مثل دیدار با فولاد هجومی و گلزن باشد و برنده شود. ویرا باید بتواند این روحیه را در تیمش ایجاد کند.

منبع : خبرورزشی

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28480 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!