شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12593 |
ارسال توسط :
43 بازدید
ارسال به دوستان
پ

ترکیب کره جنوبی و مالزی مشخص شد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی کره جنوبی در بازی با مالزی تمام ستاره‌هایش را درون زمین قرار داد و با ترکیب هجومی به مصاف این تیم خواهد رفت تا نشان دهد تفکری برای دوم شدن ندارد و صدر جدول را می‌خواهد!

کره‌ای ها در صورتی که با تفاضل گل بالا این مسابقه را پیروز شوند می‌توانند امیدوار باشند حتی در صورت پیروزی اردن به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند، کره جنوبی در صورت صدرنشینی به مصاف ژاپن خواهد رفت و با ترکیبی که کلینزمن در این مسابقه به میدان فرستاده مشخص است که ترسی از رو به رو شدن با قرعه مرگ ندارند.

در بین بازیکنان کره جنوبی کیم مین جائه، هوانگ این بئوم، و سون هیون مین بازیکنان اصلی این تیم هستند که یک کارت زرد دارند و در صورتی که این مسابقه کارت بگیرند بازی مرحله یک هشتم را از دست خواهند داد.

مالزی در این مسابقات با ۵ گل خورده و بدون گل زده در قعر جدول گروه قرار دارد و به نظر نمی‌رسد کره ای ها کار سختی داشته باشند.

ترکیب تیم ملی کره:
جو هیون وو – کیم مین جائه – کیم یونگ گوون – کیم تائه هووان – جئونگ وو یئونگ – هوانگ این بئوم – لی جائه سونگ – سون هیونگ مین – لی کانگ این – چو گوئه سونگ

ترکیب تیم ملی مالزی:
سیهان حازمی – دومینیک تان – دیون کولز – شاهرول سعد – لووره کوربین اونگ – استوارت ویلکین – برندن گان – دنیل تینگ – فیصل حلیم – درن لوک – عارف ایمن حناپی

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12593 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!