شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11464 |
ارسال توسط :
44 بازدید
ارسال به دوستان
پ

ازبکستان با حضور هافبک های پرتعداد مقابل استرالیا به میدان خواهد رفت.

به گزارش “ورزش سه”، ازبکستان تا دقایقی دیگر در مهم‌ترین بازی گروه B به مصاف استرالیا خواهد رفت و به دنبال صدرنشینی در این گروه خواهد بود، ازبکستان برای رسیدن به رتبه اول گروه باید استرالیا را شکست دهد.

سرچکو کاتانتس سرمربی ازبکستان در این مسابقه تیمش را با احتیاط به زمین فرستاده و با حضور ۵ بازیکن در خط میانی استحکام بیشتری ایجاد کرده است و مقابل خط هافبک قدرتمند استرالیا به دنبال برتری عددی خواهد بود.

یکی از ۵ هافبک استرالیا عباس‌بیک فیض‌الله‌اف جوان است که در دیدار قبل گلزنی کرد تا عنوان جوان‌ترین گلزن مسابقات را در اختیار داشته باشد، او پشت مهاجم بازی می‌کند و اوستون اورونف را در این مسابقه حمایت می‌کند.

حضور ۴ بازیکن دفاعی، ۲ هافبک دفاعی و ۲ گوش راست و چپ نشان از این موضوع دارد که ازبکستانی ها به دنبال انجام بازی فیزیکی و خلق ضدحمله خواهند بود و باید دید چقدر در پیش بردن افکار تاکیتیکی موفق خواهند بود.

ترکیب ازبکستان به شرح زیر خواهد بود:

اوکتیر یوسوپوف – فرخ سیفی‌اف – رستم آشورماتف – عمر عشمورودوف – ظفرمورود عبدالرحمتف – خواجه‌مات ارکینوف – عادل‌جان هامروبکوف – اتابیک شکروف – عباس‌بیک فیض‌الله‌اف – عبدالله عبدالله‌اف – اوستون اورونف

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11464 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!