شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10794 |
ارسال توسط :
37 بازدید
ارسال به دوستان
پ

باشگاه مس رفسنجان با انتقال هافبک خود به پرسپولیس مخالفت کرد و رقم نهایی را به سرخ‌پوشان اعلام نمود.

به گزارش “ورزش سه”، محمد خدابنده‌لو در نقل و انتقالات زمستانی یکی از اهداف جدی پرسپولیس به شمار می‌رود و حتی درویش، مدیرعامل سرخ پوشان نیز مذاکرات خود را با همتای خود در باشگاه مس رفسنجان انجام داد تا توافق صورت بگیرد ولی در حالی که این انتقال روند مثبتی داشت، حالا به بن‌بست رسیده است.

باشگاه پرسپولیس حاضر بود تا مبلغ ۶ میلیارد تومان برای پرداخت رضایت‌نامه خدابنده‌لو به مس رفسنجان پرداخت کند، اما مس رفسنجان رضایت به انجام این کار نداد و مبلغ اولیه اعلام شده را بالاتر برد تا فسخ قرارداد و پیوستن این بازیکن به سرخ‌پوشان انجام نشود.

حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مورد ادامه مذاکرات با پرسپولیس به آنا گفت: باشگاه پرسپولیس عددی را که تعیین کردیم نتوانست تأمین کند؛ بنابر این، خدابنده‌لو بازیکن تیم ماست.

او تاکید کرد: رقم باشگاه مس رفسنجان برای انتقال بازیکن خود ۱۰ میلیارد تومان بوده، در حالی که خدابنده‌لو و باشگاه پرسپولیس رقم پایین‌تری مدنظرشان بود. به دلیل اینکه از سوی کمیته ورزش شرکت ملی مس در این باره مصوبه داشتیم، بنابر این نمی‌توانیم تخفیف بدهیم و با رقم دیگری موافقت کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ضمن تاکید بر صدور رضایت‌نامه بازیکن این تیم برای پرسپولیس با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان ابراز کرد: موظف هستیم طبق مصوبه شرکت مس، با جدایی خدابنده‌لو موافقت کنیم و باید با همین عدد به فروش برود.

با این شرایط در صورتی که باشگاه پرسپولیس ۴ میلیارد دیگر روی پیشنهاد آخرش به مس رفسنجان بگذارد، می‌تواند این انتقال را نهایی کند.

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10794 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!