شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22390 |
ارسال توسط :
36 بازدید
ارسال به دوستان
پ

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» و حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل پس از ۶ سال وقفه و اعمال تغییراتی چشمگیر نسبت به دوره‌های گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی رایتل، با توجه به پررنگ شدن نقش رسانه‌های برخط، رسانه‌های […]

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» و حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل پس از ۶ سال وقفه و اعمال تغییراتی چشمگیر نسبت به دوره‌های گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، با توجه به پررنگ شدن نقش رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌ها در حوزه‌های خبری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های اخیر، تلاش شده است در این گردهمایی بزرگ علاوه بر مطبوعات به عنوان رسانه مادر، نگاه ویژه‌ای به این رسانه‌های نوظهور شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه‌ای نمایشگاه خواهد بود.

غرفه رایتل در این دوره از نمایشگاه به ارائه خدمات ارتباطی و سرویس‌هایی بر پایه اینترنت و هوشمندسازی می‌پردازد. این نمایشگاه از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند درحال برگزاری است.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22390 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!