چهارشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15960 |
ارسال توسط :
47 بازدید
ارسال به دوستان
پ

شرکت HMD Global، مالک برند نوکیا، در چند ماه آینده گوشی‌های هوشمند جدید اندرویدی خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد و یکی از آن‌ها، مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. به گزارش وب‌سایت فنلاندی Suomimobiili، رندر فاش‌شده از مدل جدید گوشی نوکیا نشان می‌دهد که این محصول مجهز به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر […]

شرکت HMD Global، مالک برند نوکیا، در چند ماه آینده گوشی‌های هوشمند جدید اندرویدی خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد و یکی از آن‌ها، مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

به گزارش وب‌سایت فنلاندی Suomimobiili، رندر فاش‌شده از مدل جدید گوشی نوکیا نشان می‌دهد که این محصول مجهز به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال است و یکی از رنگ‌های آن، آبی فیروزه‌ای خواهد بود (رندر فاش‌شده در تصویر اصلی مقاله دیده می‌شود).

مقاله‌های مرتبط

به‌ غیر از رندر اولیه، هیچ جزئیات خاصی درباره مشخصات و قیمت گوشی جدید نوکیا منتشر نشده و تنها اطلاعاتی که از این گوشی داریم، وجود دو ماژول دوربین در پشت بدنه‌ی آن است.

هفته‌ی گذشته ایوان بلاس، یکی از افشاگران حوزه‌ی فناوری، نام‌های احتمالی ۶ مدل از گوشی‌های جدید HMD شامل Pulse و Legend و +Pulse و Legend Plus و Pulse Pro و Legend Pro را فاش کرد.

منبع : زومیت

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15960 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!