جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 36672 |
ارسال توسط :
167 بازدید
ارسال به دوستان
پ

وزیر کشور گفت: پیکرهای مطهر شهدای خدمت روز سه‌شنبه اول خرداد از میدان شهدا تا مصلای تبریز بدرقه و سپس برای آیین های پیش‌بینی‌شده به تهران منتقل خواهند شد.

احمد وحیدی عصر دوشنبه پس از شرکت در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بدرقه پیکرهای مطهر شهدای خدمت گفت: شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محترم و مردمی و خستگی‌ناپذیر و شهید آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه محترم تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان و شهید امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه و شهید مالک رحمتی استاندار محبوب و پرتلاش آذربایجان شرقی و همچنین ریاست تیم حفاظت و کادر پرواز را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران و مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به انتقال پیکرهای مطهر شهدا از محل حادثه به شهر تبریز گفت: مراحل قانونی کار در حال انجام است.

وزیر کشور افزود: مراسم باشکوه بدرقه پیکرهای شهدا فردا (سه شنبه اول خرداد ماه ) از ساعت ۹.۳۰ صبح از میدان شهدا تا مصلا تبریز برگزار خواهد شد و سپس این شهیدان جهت مراسم‌ و آیین های  پیش‌بینی‌شده به تهران منتقل می شوند.

خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36672 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!