جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 34744 |
ارسال توسط :
29 بازدید
ارسال به دوستان
پ

تصاویری از یک گروه یهودیان حریدی (اولترا ارتدوکس) منتشر شد که در حال بازدید از بقایای یک موشک بالستیک ایرانی در منطقه‌ای در جنوب اسرائیل هستند.

 گزارش شده که گروهی از گردشگران چند روز پیش بقایای این موشک را در نزدیک شهر عراد در جنوب اسرائیل پیدا کردند. “پشیمانت می‌کنیم به اذن الله، یا حیدر کرار، یا مرتضی علی و یا فاطمه زهرا” ازجمله شعار‌هایی است که روی این موشک نوشته شده است. بامداد بیست‌وششم فرودین‌ماه مصادف با سیزدهم آوریل، اراضی اشغالی مورد هدف موشک‌ها و پهپاد‌های ایران قرار گرفت و برای نخستین بار، ایران به اسرائیل حمله نظامی کرد؛ موشک‌های ایرانی گنبد آهنین را پشت سر گذاشت، به قلمرو رژیم صهیونیستی رسید، بر فراز پارلمان اسرائیل دیده شد و به مناطق جنوبی سرزمین اشغالی و دو پایگاه مهم هوایی این رژیم اصابت کرد. این عملیات وعده صادق نام گرفت. ایران در این عملیات از پهپاد‌های انتحاری از نوع شاهد ۱۳۶ استفاده کرده است. تعداد دقیق موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی رسما اعلام نشده، اما به نوشته نیویورک تایمز بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد از ایران شلیک شده و اسرائیل برآورد کرده که ایران در این عملیات از ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین استفاده کرده است.

خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34744 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!