پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 34011 |
ارسال توسط :
39 بازدید
ارسال به دوستان
پ

افزایش قیمت دو برابری روزنامه وزین خبرورزشی همراهان و دنبال‌کنندگان این نشریه را شوک‌زده کرد و باعث شد برخی برخلاف میل باطنی خود مجبور به خداحافظی با نشریه‌ای شوند که بیش از دو دهه با آن زندگی کرده‌اند.

در آن زمان از پدر خود برای رفتن به مدرسه پول توی جیبی می‌گرفتیم یا این‌که هر چند وقت یک‌بار پول‌هایمان را که برای خریدهای دیگر بود جمع می‌کردیم تا بتوانیم روزنامه و مجله موردعلاقه‌مان را بخریم و با ورق زدن صفحه به صفحه آن‌ها و دیدن پوسترهای تیم و بازیکنان محبوبمان کیف می‌کردیم. هر چند سخت بود اما یک سختی لذت‌بخشی بود که امروز با گذشت دو دهه بیشتر به لمس و درک آن پی می‌بریم.

منبع : خبرورزشی

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34011 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!