جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 32549 |
ارسال توسط :
34 بازدید
ارسال به دوستان
پ

کارشناسان صهیونیست با اشاره به وحشت حاکم بر صهیونیست‌ها در سایه انتظار برای پاسخ ایران به جنایت این رژیم در دمشق اعلام کردکه ایران قواعد بازی را مقابل اسرائیل تغییر خواهد داد و می‌تواند استراتژی تل‌آویو در جنگ بین جنگ‌ها را برای همیشه نابود کند.

در سایه تداوم موج ترس و نگرانی صهیونیست‌ها از پاسخ ایران به جنایت تروریستی رژیم اشغالگر در هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، یک رسانه عبری زبان در گزارشی به وضعیت اضطراب و وحشت حاکم بر جامعه اسرائیلی پرداخت.

وبسایت اسرائیلی«۳۰۱ جهان عرب» که شامل کارشناسان نظامی و سیاسی از جمله خاورشناسان، عناصر اطلاعاتی، فعالان سازمان‌های امنیتی و خبرنگاران نظامی رژیم صهیونیستی است، در گزارشی به تصویر نگران جامعه صهیونیستی در میان ترس و وحشت ناشی از انتظار پاسخ ایران به جنایت این رژیم در دمشق اشاره و «دورون ماتسا» عضو هیئت تحریریه این وبسایت که از مقامات سابق نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیل و محقق مرکز پژوهشی بیگن- سادات در دانشگاه بار ایلان است، در این زمینه تاکید کرد که دوره بین ماه رمضان تا ورود ارتش اسرائیل به رفح، در واقع دوره انتظار برای حمله مستقیم ایران به اسرائیل است.

این کارشناس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی افزود: امروز سوال این نیست که ایران پاسخ اسرائیل را خواهد داد یا نه، بلکه سوال این است که این پاسخ چه زمانی خواهد بود و آیا اسرائیل برای حادثه‌ای که به کلی وجهه جنگ را تغییر خواهد داد آماده است یا نه.

در ادامه این گزارش آمده است که قواعد بازی درحال تغییر است و اگر اسرائیل بخواهد بعد از پاسخ ایران، واکنشی نشان دهد، مجددا با پاسخ مستقیم تهران مواجه خواهد شد. بعد از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و ترور مستشاران نظامی این کشور در سوریه، قواعد بازی در برابر اسرائیل کاملا درحال تغییر است.

خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 32549 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!